Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#206 Bijna dansend in het bijna donker

Het is donker de muziek dreunt Ik, dansend in de massa voel je kijken vanuit de schaduwen Draaiend met mijn heupen voel ik het ritme van de muziek Opzwepend je komt dichterbij mijn hart versneld Je lippen naast mijn oor jouw adem op mijn huid Ik voel je lage stem als een streling langs mijn nek over mijn tepels tot diep in mijn buik Je vingers op mijn arm een groot vurig spoor Ik draai naar jou toe het ritme zwelt aan Mijn adem stokt Je lacht zacht, grommend trekt mij in je armen Bijna dansend, in het bijna donker Jouw lichaam tegen dat van mij een hitte van binnenuit Zo dichtbij het is te veel je handen op mijn lijf Jij leidt, ik volg De verkenningstocht van jouw wijsvinger van mijn oor, mijn hals naar mijn tepel en weer terug Ik begin te hijgen bijt op mijn lip Jij kreunt overspoelt mij met genot Mijn lippen wijken ik voel jouw mond proef je tong Jouw smaak, jouw geur Mijn lust Jouw vraag tegen mijn lippen mijn hart in hetzelfde ritme als dat van jou

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het compliment John! Het is de eerste keer dat ik meedoe en vond dit wel een aparte opdracht om mee te beginnen, schrijfeigenlijk nooit poëtisch.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Frances, je moet ergens beginnen en na het lezen kan ik alleen maar concluderen dat dit je goed ligt. De hele tekst zit je als lezer in een donker web van lust en verlangens. Sterk weergegeven. Ben benieuwd hoe je andere genres gaat benaderen.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sterk! Vooral omdat de setting heel klein dus intiem is. :thumbsup: :thumbsup: Leest soepel weg. :nod:

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow Richard wat een compliment zeg, dank je. Ja hahah het is echt iets wat ik voor het eerst schrijf qua genre. heb zin in de volgende opdracht :-) Dank je May, wat een fijne woorden allemaal.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Knap om zo’n gedicht neer te zetten als je met beide aspecten van de opdracht weinig ervaring hebt! Zelfs nadat je verder over ze schrijft, zie ik ze dansen, tegen elkaar aan bewegen, klaar verleiden. Je hebt een mooi beeld neergezet.

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je dit vertaalt in het Engels en er een refrein aan toevoegt heb je volgens mij een eerste klas songtekst. Knap gedaan, Frances.

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helemaal top, erg mooi en goed. Een van mijn favoriete tussen al het erotisch ‘geweld’ :thumbsup:
Wow! Dank je Nancy!

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Knap om zo’n gedicht neer te zetten als je met beide aspecten van de opdracht weinig ervaring hebt! Zelfs nadat je verder over ze schrijft, zie ik ze dansen, tegen elkaar aan bewegen, klaar verleiden. Je hebt een mooi beeld neergezet.
Dank je Stefanie, wat een lieve woorden. Ik ben blij dat het gelukt is om in beeld over te komen. Heb ooit in een heel grijs verleden (pubertijd) wel engelse gedichten geschreven maar that was another lifetime en niet te vergelijken.