Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 206 Stuifmeel

Met je duimen trek je tergend langzaam je slipje over je ronde billen. Uitdagend kijk je me aan. Het laatste stukje van jouw hagelwitte lijf wordt ontbloot terwijl het doorzichtige lapje stof op de grond glijdt. Gracieus stap je op het bed af waar ik al lig te wachten. Smachtend en gespannen. Je buigt over me heen en ik voel hoe jouw scharlakenrode vlecht de binnenkant van mijn dij streelt. Ik knijp in de lakens terwijl jouw aanraking optrekt langs mijn lies, over mijn buik. Je grijpt me bij mijn polsen en omklemt mijn benen. Mijn lichaam is in tweestrijd, het wil blijven en vluchten. Genot en angst gaan hand in hand. Mijn hoofd is niet meer van mij. Het bevindt zich in een andere wereld waar jij de koningin bent. Steeds verder glij ik weg en steeds meer bouwt het genot zich op. Tot ik het niet meer kan beheersen en alle energie uit mijn lichaam stort. Voldaan ga ik rechtop zitten. Je staat in de kamer. Het doorzichtige slipje zit alweer op zijn plek. Je glimlacht naar me, trekt je kleren aan en loopt weg. Als stuifmeel zweef jij verder naar de volgende bloem, je laat alleen een paar korrels achter. Ik wil dat nog niet geloven, zeker nu niet. Ik hoop dat ik je gevangen heb tussen mijn blaadjes. Jou wil ik niet meer kwijt. Jij weet wel beter, de volgende bloem heb je al op het oog.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bloemen en bijen en het stuifmeel, maakt het een lekker dwarellend geheel. De doorzichtige slip kan ik niet zo goed plaatsen. Het wordt zo expliciet vermeld, dat het betekenis lijkt te móeten hebben, maar welke?

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"Mijn hoofd is niet meer van mij. Het bevindt zich in een andere wereld waar jij de koningin bent." Deze vind ik prachtig Jurrit!! Het verlangen naar het onbereikbare is denk ik het grootste verlangen dat er is. Dat heb je hier erg mooi omschreven Jurrit. Het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes (inclusief stuifmeel) heb je er subtiel doorheen geweven. Graag gelezen!

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hadeke, De slip zit in het verhaal om het begin en het eind met elkaar te verbinden. Hij is doorzichtig geworden om het iets erotischer te maken. Meer steekt er niet achter :)

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Chantal, Bedankt voor de complimenten. Schrijven over het onbereikbare is ook erg leuk, het geeft altijd iets extra's. Ik zag het ook terug in jouw verhaal ;)

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Jurrit, een mooi stuk met een paar prachtzinnen zoals hierboven ook al genoemd. Met het scharlakenrood als haarkleur heb ik wat moeite me dit voor te stellen.

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy, Bedankt voor je commentaar. Ik had een oranje/rood harige dame in gedachten, vandaar het scharlakenrood. Ik ben kleurenblind, wie weet zit daar het probleem ;)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je beschrijft een echte veroveraarster. ;) Erotisch is het zeker maar ook poëtisch? De verleiding niet kunnen weerstaan, tegen beter weten in: een interessant thema. Graag gelezen. :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi May en Meiga, Bedankt voor jullie positieve terugkoppeling. Met het poëtische heb ik geworsteld, hopelijk is dat wel gelukt. Gelukkig kun je poëtisch ruim interpreteren :)