Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 206 Muizenissen

‘Laat los, laat los.’ De inslag van de gespannen klem, brengt hem, naar een nieuw hoogtepunt. ‘Oelala, le formage im arsch!’ De fonduevork met de smeuïg druipende Edammer kietelt zijn achterste. ‘Pieter je bent een echte levensgenieter.’ Tom wind er geen doekjes om. ‘Ik houd van de mensen, ze geven ons alle attributen die we wensen.’ Pieter geniet van de pijn. ‘Het voelt zo lekker, zo fijn. Tom, wat ik zou lusten, is een zoete rode wijn.’ Tom knikt, terwijl hij uit het holletje kruipt. Hij kijkt in het rond en staart in een grote mond, met flinke tandjes. Bezweet keert hij terug, Pieter geeft hem zweepslagen op zijn rug. ‘Lekker, maar niet nu. Er is daar een poes.’ Pieter slaakt een diepe zucht en verwijdert de plug. ‘Poesjes interesseren me niet, altijd dezelfde standjes, altijd hetzelfde lied.’ ‘Wil je perse rode wijn, kan het niet gewoon wodka zijn?’ Pieter loopt rood aan. Tom gaat naast hem staan. ‘Ga je je nu echt verstikken in de kast, zoals die ene gast?’ ‘Beter dit, dan weer crackers met die bocht.’ ‘We maken het gezellig in bed, dolle pret, doen we dat trucje met de klarinet. Daarna onderuit zakken, in onze leren pyjamapakken, kijken naar Tussen kunst en kitsch met Nelleke van der Krogt.’ ‘Help mij even.’ Tom pakt hem bij de staart. ‘Voorzichtig lieverd, hier, eet een paar kruimels appeltaart.’ Pieter komt tot rust terwijl Tom hem liefkozend kust. ‘Wil je dat nooit meer doen?’ Zonder iets te zeggen geeft Pieter hem een sensuele tongzoen. De rest van de avond bleef het bij Pieter knagen, een avond zonder rode wijn is haast niet te verdragen. Maar een blik in Tom’s ogen weerhield hem om er over te klagen.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik heb me goed vermaakt met dit verhaal, vooral ook de rijmdwang van de hoofdpersoon, die het een vrolijke 'insteek' geeft.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een leren pyjama pak en die fonduevork.. Die muizen vliegen flink de bocht uit :)! Persoonlijk loop ik niet warm voor muizen, maar je verhaal prikkelt absoluut mijn lachspieren! Ik heb me goed vermaakt!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrolijk ritmische bedoening bij Pieter en Tom. Ik ben benieuwd naar hun trucje met de klarinet en of er ook in rijm getoeterd wordt. Je hebt me smakelijk laten lachen!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:lol: :lol: :lol: echt geweldig, hoe krijg je het voor elkaar hier weer een echte ‘Otten’ van te maken. Krijg nog meer zin je boek te lezen ( gedownload en ik bewaar ‘m voor de Franse Alpen waar ik eind september een weekje verblijf)

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Eindelijk weet ik wat dat kabaal onder mijn vloerplanken te betekenen heeft. Geweldig, Richard. :)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@stella, er kwamen een paar valse noten uit, volgens alles uit een oud zakje studentenhaver @Mary, Het is altijd passen, meten, wikken en wegen, soms valt het mee, andere keren tegen @Nancy, dat is bij uitstek een mooie plek om te lezen. Hoop alleen niet dat je opeens een Franse vertaling krijgt :P @Levina, dank je, we hebben ons best gedaan @Meiga, dus toch, ik denk waar zouden ze zitten, heb je toevallig ook twee boze stiefzussen?