Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#204 Beach boy here I am

‘We zijn er bijna, we zijn er bijna mag nog niet helemaal… helemaal.’ Zingt Anette op de achterbank. ‘Het is echt te lang geleden dat we met zijn vieren naar het strand gingen, heb er zo’n zin in. Zal die knappe gast er nog zijn waar we die ligstoelen altijd huurden?’ Sanne, Babs en Desiree lachen bij de gedachten aan de laatste keer toen ze de stoeltjes huurden. ‘Anette dit keer gedraag je je hoor,’ roepen ze in koor. ‘Wat…! Ik vind het gewoon een lekker ding, de laatste keer had ik hem bijna hé! Maar omdat jullie zo nodig moesten zeggen dat ik bezet was, duh! Dat probleem heb ik nu gelukkig niet meer, ik ben happy single net als jullie. Beach boy here I am.’ ‘Eh… vier zonnestoeltjes alsjeblieft.’ Zegt Anette met een rood aangelopen hoofd. Ze durft de jongen niet aan te kijken. Sanne, Babs en Desiree staan op een afstand gade te slaan, en pissen haast in hun broek van het lachen. ‘Wat ben je toch een schaap,’ buldert Babs. ‘Nou ik heb toch mooi een lunchafspraakje vanmiddag hoor.’ ‘Tuurlijk,’ zegt Sanne. ‘Echt waar en jullie ook, wij zijn vanmiddag uitgenodigd door Beach boy voor de lunch, hij komt met drie vrienden. Hij wist nog wie ik was en vroeg: ‘Ben je nog steeds bezet?’ Volgens mij kleurde ik alle kleuren rood. Het is tegen enen als de dames al lopend over hun schouder kijkend zeggen: ‘Nou ligstoeltjes wij houden van jullie, als jullie ons plaatsje bezet houden zien we jullie eind van de dag terug.’

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Depengevoed, het leest heel lekker door. Mij ontgaat echter de laatste alinea, ik begrijp de 4 stoelen uit de schrijfopdracht. Het maakt mij nieuwsgierig,bedoel je de laatste alinea met een dubbele (ondeugende) betekenis? Fijne avond.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha... mw.Mari, dat is inderdaad één van de mogelijkheden, ze komen terug dat is zeker, maar of dat met vieren is zal de middag bepalen. En ze houden van de stoeltjes hé! dankzij deze, hebben ze waarschijnlijk een waanzinnige middag ;-) Ook een fijne avond!

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De zomer in je bol en je lekker laten gaan. Met vriendinnen is dat altijd leuker. Stouterds zijn het.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Leuk verhaal om te lezen. Omdat ik meestal zeur doe ik het nu ook. ... waar we die ligstoelen altijd huurde?' = bij wie we altijd die ligstoelen huurden?' Twee regels daaronder ook huurde vervangen door huurden. ... bijna, hè? Maar jullie moesten zo nodig zeggen dat ik bezet was, singel = single , alsjeblieft,' zegt Annette ... ... hoofd. Ze lunch afspraakje = lunchafspraakje. drie vrienden van hem. (van hem kan weg.) Sorry voor mijn gezeur. Doe er iets mee of niet. Hebben de ligstoelen aan hun verzoek voldaan? Waarschijnlijk heb je geen woorden meer om daar antwoord op te geven. Geen punt, want dan vullen we het zelf wel in.

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal. Leest lekker weg. Ook een goed idee om een herinnering weer levend te maken. ... en pissen in hun broek van het lachen. Beetje flauw misschien, maar moet er niet verschoond worden? Bedankt voor het delen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal om te lezen. Omdat ik meestal zeur doe ik het nu ook. ... waar we die ligstoelen altijd huurde?' = bij wie we altijd die ligstoelen huurden?' Twee regels daaronder ook huurde vervangen door huurden. ... bijna, hè? Maar jullie moesten zo nodig zeggen dat ik bezet was, singel = single , alsjeblieft,' zegt Annette ... ... hoofd. Ze lunch afspraakje = lunchafspraakje. drie vrienden van hem. (van hem kan weg.) Sorry voor mijn gezeur. Doe er iets mee of niet. Hebben de ligstoelen aan hun verzoek voldaan? Waarschijnlijk heb je geen woorden meer om daar antwoord op te geven. Geen punt, want dan vullen we het zelf wel in.
Nee geeft niks joh, heel fijn zelfs. Ik twijfelde enorm over huurde met of zonder n. Ik ben heel blij met hulp in grammatica. Dankjewel hiervoor.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal. Leest lekker weg. Ook een goed idee om een herinnering weer levend te maken. ... en pissen in hun broek van het lachen. Beetje flauw misschien, maar moet er niet verschoond worden? Bedankt voor het delen.
8) even een duik in zee! Haha beetje flauw, je hebt wel gelijk ik heb het aangepast naar ‘haast.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Depengevoed, ... volgens mij ben je nog helemaal hyperdepieper. Lang leve, zon, zee en strand. Het zou een beetje egoïstisch zijn om die zonnestoelen een groot deel van de middag bezet te houden. 8) :lol: 8) Maar ik begrijp jullie helermaal. Fijne vakantie.