Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#202 Verblindende hartstocht

Billen als tangoënde Galiameloenen, haar lichaam perfect, haar bewegingen gracieus. Opgewonden loop ik achter haar de trap naar de kelder af, waar ik een uur eerder een olielamp ophing en zachte rode kussens drapeerde. ‘Au godverdomme fuck!’ roept ze als ze haar hoofd tegen de lamp stoot. Ik hoor gekletter en brekend glas. ‘Gadverdamme, ik zit onder de olie! We gaan terug.’ ‘Liefste, ik heb lang gewacht om met jou, mijn muze, alleen te zijn. Je ravenzwarte haren zullen het licht in de duisternis zijn, je perzikzachte vrouwelijkheid mijn leidraad naar jouw genot. Wees niet bang.’ ‘Ik ben niet bang, ik meur een uur in de wind.’ ‘Alleen bij jou zijn, zo dicht mogelijk bij jou, om jou, in jou zijn, is wat mijn ziel verlangt.’ ‘Oké, hang ‘m d’r dan maar in, maar schiet op, ik zit onder en ik wil in bad.’ In het donker is ze alles. We maken echte liefde, zo voelde het niet eerder. Onze lichamen zijn glad door olie en hitte. Later ligt ze met haar hoofd tegen mijn schouder, ik voel me rozig en puur, als een baby. Loom zoek ik in de zak van mijn pantalon en steek tevreden een Marlboro op.

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Soms is het maar beter dat we niets zien, maar alleen maar kunnen voelen. Geblinddoekt te zijn en de liefde bedrijven. De olielamp moest ook gewoon stuk :-)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, geweldig! Wat een verhaal! Wat een heerlijk nuchter wijf is je vrouwelijke hoofdpersoon, met haar 'Ik ben niet bang, ik meur een uur in de wind' en ‘Oké, hang ‘m d’r dan maar in, maar schiet op, ik zit onder en ik wil in bad.’ Romantiek versus nuchterheid, en dan toch 'echte liefde maken.' Prachtig! Die ander speelt wel met vuur, door helemaal onder de olie een sigaret op te steken. Ik vind je verhaal helemaal TOP!

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De sigaret maakt het figuurlijk, maar ik vrees ook letterlijk af. Ik heb wat moeite met billen als tangoënde Galiameloenen. Billen en meloenen, komt nog wel in mijn verbeelding binnen, maar ik zie ze niet de tango dansen. Mooi hoe je met uitersten speelt.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Chantal, @ Janko, @ Peter FD, @ Levina Levja, @ Ton Badhemd: Dank jullie wel voor het lezen en de fijne berichtjes! @ Hadeke: Wat jammer dat je ze niet ziet tangoën. Het is een baby die ik nog even niet wil killen. Wat vind je van een rumba of een samba? Dank je wel voor je complimenten en de aandacht.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Stella, ... allemachtig. Als het is wat ik denk dat het is ... Tja, je moet het maar kunnen en je kan het!

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik kan dit blijven lezen Stella. Natuurlijk willen we allemaal het begeerde prinsesje zijn, maar al te vaak lijken we op de HP in dit verhaal. En daarom hou ik van haar. Prachtig!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Tja, @ Riny en @ Mechtilde: Jullie maken me blij! Dank hiervoor. Ik mis de afgelopen drie opdrachten dat ik meedeed (ik sloeg er enkele over) toch wel de professionele feedback ... Met die van jullie, collegaschrijvers, kom ik ook vooruit. Het valt me even op.