Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 202 Worstenbroodjes

‘Oeh, oh, sorry, pas op, ik kom even langs.’ Het is glad op de vloer en ik glij op mijn snufferd. Mijn handen zoeken naar grip en voel twee zachte borsten. ‘Sabrina?’ vraag ik voorzichtig. ‘Henk,’ krijg ik als reactie terug. Bij het horen van zijn naam komt ook meteen zijn distinctieve zweetgeur mijn neus binnen. ‘Henk, sorry man, ik zie geen ene tyfus.’ ‘Maakt niet uit kerel, magere opkomst deze week.’ ‘Het is ook warm de laatste tijd. Ik ga even verder zoeken.’ ‘Is prima, misschien tot straks?’ ‘Als ik niet te veel rubber verbrand.’ ‘Prima kerel.’ Een klein leugen, vanavond echt niet, de laatste keer proefde ik die zweetdruppels nog twee dagen later. In de verte hoor ik een nasale kreun, Sabrina’s handelsmerk. Nerveus loop ik op mijn tenen er naar toe en pook haar per ongeluk in het gezicht. ‘David?’ vraagt ze voorzichtig. Ik knik, maar realiseer meteen dat het pikkedonker is. ‘Ja. Ben je bezig?’ ‘Ik moet even dit gaatje vullen, maar je kunt alvast achterom naar binnen, dan kom ik zo.’

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Is nasaal gekreun. Ik had het zelf anders beschreven. ..een wellustig gekreun..'

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard. Echt? Week na week blijf je me verbazen. De titel is hilarisch, de tekst, alhoewel goed geschreven, is deze keer iets minder mijn ding.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Richard, weer verrassend! Fantasierijk en bizar. En weer genoten van jouw hilarische bijdrage! Dialogen; top! En ook tast en geur erbij, die maken het plaatje helemaal af! (NB: kleinE leugen)

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha, 'Nee, Henk' … Je HP's hand is wel gauw gevuld. Grappig verhaal, maar persoonlijk zou ik 'm niet inlijsten :eek:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een duister verhaal, maar ja, het was ook donker. Was de opdracht zintuigen? Ik kan het niet vinden. Waarom staat het niet bij de wek.opdr.?

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb zelf ook nooit binding gehad met worstenbroodjes. Het droge deeg en verschrompeld stukje vlees dat het huist. Zou eerder voor een tosti ham kaas gaan.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, ... is dit op z'n Tilburgs? Een geur van brandend rubber en worstebroodjes, zweetgeur en daarbij nog poken? Gatsiedarrie, kun je beter straks naar de kermis gaan voor suikerspinnen.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het verleden 2 maal een magnetron vernietigt door broodjes verkeerd af te bakken, die geur blijft je wel bij, of het rubber was...