Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#195. Kil

Kil De verstikkende geur van hyacinten verwrong zich met een zuurstofloze warmte. Het marmeren blad verkoelde zijn naakte rug maar de rest van zijn huid schroeide weg. Hij voelde de ogen branden. Er werd luidruchtig gedronken, zaken gesmeed en ondertussen werd er toegekeken. Gewenteld in hun diepste wens en bevrijd dat ze er niet aan deelnamen. Hij had zijn arm gevouwen onder zijn hoofd en ademde zijn eigen zweetlucht in. Cleo nam zijn tijd. Met een tergend langzame beweging bewoog hij zijn hoofd op en neer. Zijn tong speelde het spel mee. Jesse haatte het als hij dit deed. Of beter gezegd, hij haatte zichzelf dat hij het toeliet. Een rilling kroop er door zijn lijf, zijn nagels krasten in het steen. Nog even en zijn gevoel nam het over van zijn verstand. De plaats, de tijd en de persoon waren verkeerd maar de ontlading moest komen. Vuur door zijn hoofd en kippenvel van zijn tenen tot zijn kruin. Cleo’s handen zochten pesterig een weg van zijn tepels naar het op een na gevoeligste plekje tussen zijn benen. Met een grommende kreun kwam Jesse omhoog, Cleo liet met een smakkend geluid zijn lul uit zijn mond los en stond zijn plek af aan een ander. Door een waas zag Jesse een zweterige persoon die met trillende handen een plastic attribuut vasthield. Ook dat nog. Jesse bolde zijn rug, zijn voeten kon hij nergens kwijt, maar er was geen manier meer om de pijn draaglijk te maken. Ruwe lippen schoven om zijn lul. Geen ervaring, enkel de gedachte. Zijn eigen angst kon nergens heen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Annette, beklemmende sfeer heb je hier neergezet! Heel verrassend en bijzonder verhaal, ik vind het top! Paar kleinigheidjes; 'verwrong' (zonder 'EN'), 'gesmeed' (i.p.v. gesmeden) en misschien ook 'er werden zaken gesmeed'? En 'zijn nagels krasten' (met N). NB Kunnen nagels krassen maken in steen?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Annette Rijsdam, Jesse ligt op een marmeren blad, van een tafel denk ik, en kennelijk buiten. Hij kent Cleo goed, echter de ander die het van Cleo overneemt kent hij niet (een zweterig persoon). De onderlinge relatie/verhouding van dit gezelschap ontgaat me. paar dingetjes: 'De verstikkende geur van hyacinten verwrongen zich met een zuurstofloze warmte.' het onderwerp, geur, is enkelvoud, dus: 'verwrong'. En misschien zuurstofarme warmte. Zonder zuurstof is het snel afgelopen. 'zaken gesmeden' - gesmeed 'zijn nagels kraste in het steen.' - krasten (het is toch marmer - krassen lijkt me niet van toepassing)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Paar kleinigheidjes; 'verwrong' (zonder 'EN'), 'gesmeed' (i.p.v. gesmeden) en misschien ook 'er werden zaken gesmeed'? En 'zijn nagels krasten' (met N). NB Kunnen nagels krassen maken in steen?
Dank je wel Ton! Ik heb ze aangepast. Marmer is best zacht toch? :). Beetje literaire vrijheid heb ik daar genomen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Annette Rijsdam, Jesse ligt op een marmeren blad, van een tafel denk ik, en kennelijk buiten. Hij kent Cleo goed, echter de ander die het van Cleo overneemt kent hij niet (een zweterig persoon). De onderlinge relatie/verhouding van dit gezelschap ontgaat me.
Dank je wel Jan. Het is in een keuken, maar dat is hier niet uit op te maken. Het marmer is van zo'n kookeiland. Dit is een scene uit een langer verhaal en gaat over misbruik waarbij de twee jongens een soort live show opvoeren waarbij het publiek 'mee mag doen'. Of in dit geval iemand uit het publiek.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij mij kwam een beeld op van een orgie bij de Romeinen. Verhit en toch kil. Je antwoord aan @JanP M haalt mij uit die sfeer.
Orgie klinkt mij iets te vrijwillig. Jesse ondergaat, maar ergens staat ook dat hij het gevoel van ontlading haat.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij mij kwam een beeld op van een orgie bij de Romeinen. Verhit en toch kil. Je antwoord aan @JanP M haalt mij uit die sfeer.
Orgie klinkt mij iets te vrijwillig. Jesse ondergaat, maar ergens staat ook dat hij het gevoel van ontlading haat.
Ja, Annette, nu lees ik veel meer de weerzin dan bij de eerste keer. Soms lees ik wel eens wat ik wil lezen. Niet dat ik nu zo graag over orgieën lees, ha ha.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe koud zo'n zweterige bezigheid kan zijn, erg mooi geschreven. Ik heb wel wat moeite met de vele bijvoeglijke naamwoorden.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marmer best zacht? Bij ons niet hoor Volgens mij is het de bedoeling dat de lezer de spanning voelt van de situatie en in het hoofd van Jesse. Een omschrijving als "Cleo’s handen zochten pesterig een weg van zijn tepels naar het op een na gevoeligste plekje tussen zijn benen." leidt mij dan erg af van die spanning. Ik moet nadenken welk plekje dat is en wat dan het gevoeligste plekje is. Ik sluit me aan bij Ton: beklemmend! :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn onderwerp zou het niet zijn maar ik vind het knap en boeiend beschreven. Het marmeren blad had ook een grafsteen kunnen zijn, een keuken was niet direct bij me opgekomen, mijn zieke geest waarschijnlijk :unibrow:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn onderwerp zou het niet zijn maar ik vind het knap en boeiend beschreven. Het marmeren blad had ook een grafsteen kunnen zijn, een keuken was niet direct bij me opgekomen, mijn zieke geest waarschijnlijk :unibrow:
Jij maakt het wel heel heftig :)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beklemmend, maar ik vraag me af of het net te onduidelijk is dat het om misbruik gaat en dat lijkt me wel essentieel. Heel moeilijk om precies die grens goed te krijgen, want anders lijkt het op masochisme.