Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 192 In vrijheid gesteld

Na maandenlange detentie op de gesloten afdeling van het Vughter Huis van Bewaring werd Dos W. vandaag klokslag twaalf uur in vrijheid gesteld, waarna hij zich huiswaarts spoedde om zijn SOL-vrienden verslag uit te brengen van zijn belevenissen.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hė Dos, we hebben al maanden niets van je gelezen, dus ik geloof best dat je ons heel wat te vertellen hebt! De gesloten afdeling nog wel, wat heb je uitgevreten?! Geef ajb een vervolg, Dos!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste mensen, ik was een aardig eind op weg mijn volledige verhaal te doen, toen ik me herinnerde dat de schrijfopdracht niet méér behelsde dan de eerste zin van een verhaal of boek. Mijn openingszin heeft jullie geraakt, en terecht, want er zijn vreselijke dingen gebeurd, nauwelijks met een pen te beschrijven. Ik zou het graag met jullie willen delen, maar ook de dienstdoende portier van de Vughter gevangenis heb ik bij het verlaten van het tuchthuis met de hand op mijn hart beloofd me in het vervolg aan de geschreven en ongeschreven regels te houden. Dus ga ik nu niet in strijd met de weekopdracht hier zitten kwekken over mijn ervaringen met mijn topcriminele buren van het laatste half jaar. Mili, bijna was ik over het trauma heen gegroeid, maar nu heb je het weer als een verse wond open gereten. Vele nieuwelingen hier weten niet wat er zich indertijd tussen ons heeft afgespeeld, en maar goed ook. Ik heb het je toen vergeven en doe dat nu weer. Zo ben ik nu eenmaal. :{} Tja, ik geef toe dat ik ver over de schreef gegaan ben. Met hulp van boven begin ik aan een tweede jeugd.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dos, geweldig fijn om weer een teken van leven van jou te vernemen. Door deze opening sta ik te trappelen van ongeduld; hoe zit het nou? Vertel, vertel!!! :thumbsup: ;)