Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#192 een zin

Als mijn leven ander leven raakt.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is geen hele zin. Zo los van enig vervolg staat het er eewn beetje als een haastig geschreven puber aforisme in de agenda van een klasgenoot dat halverwege afgebroken is omdat de docent het zag.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook ik verwacht een vervolg van de zin. Het punt staat daar zo ongelukkig. Anders zou het eventueel ook kunnen worden met een beletselteken (de drie puntjes)

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook het gevoel dat de zin niet helemaal af is, zoals al eerder is gezegd. Mischien het begin van een gedicht? Ben wel benieuwd wat er hierna gebeurt.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik lees het meer als een subtitel of zelfs de titel van het verhaal. Voor mij te algemeen om nieuwsgierig te worden.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is eerder een titel. Als titel van een boek zou ik misschien denken "waar zou dat nu over gaan?"

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het ook meer een titel. Dat boek zou ik dan zeker gaan inkijken om te bepalen of ik het zou gaan lezen. Fijne avond

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja geheel eens met jullie reacties. Ik heb het heel snel neergezet en eerlijk gezegd ook afgebroken in de zin. De gehele zin was: Als mijn leven ander leven raakt weet ik dat ik besta. En is het begin van een gedicht niet van een verhaal.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha PeterFD ja dat wil ik wel: Ontmoeting Als mijn leven ander leven raakt weet ik dat ik besta. Mijn hand die jouw hand omvat. Mijn ogen die jouw ogen ontmoeten. Mijn voeten die de aarde voelen. Mijn mond die een aardbei proeft. Mijn neus die een lelie ruikt. Mijn oren die de wind horen. Telkens ontmoet mijn leven ander leven. Een bevestiging van mijn bestaan. Want als ik niet meer het leven zou kunnen ontmoeten, als ik niet meer voel, ruik, proef, hoor of zie dan weet ik niet meer of ik ben. Dan is mijn leven niet meer omrand. Dan ben ik overal of nergens. Dan is er geen tijd. In ontmoeting met ander leven besta ik in mijn leven

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zonnestraal: je schijnt bij mij naar binnen, heerlijk gedicht, dank je wel mooi rond met begin en einde al je zintuigen ik hou alleen niet van de lucht van lelies, omdat zij mij aan de dood herinneren, maar dat is persoonlijk, ze passen hier heel goed als ik dat even vergeet omrand en overal of nergens mooi gevonden heel positief over de voorwaarden die je aan je leven herkent