Tja

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

@ Wie is hij?

4 mei 2018 - 3:46
Terwijl ze zich liefdevol omdraaide om zich in de armen van haar echtgenoot te nestelen, merkte ze dat het niet de gespierde biceps van haar man waren, maar ach, een man was een man.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
4 mei 2018 - 15:46
Heya Tja. Ik denk dat ik wel verder zou lezen. Dingetje: 'Haar man' is dus niet haar man. Dat wringt een beetje. Misschien beginnen met: "Hij legde liefdevol ..."?

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
4 mei 2018 - 22:46
Ik wil zeker verder lezen, maar de zin kan denk ik strakker. Er zit sowieso veel 'haar' in. Een beetje schuiven en puzzelen, moet te doen zijn om de zin sterker te maken.

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 mei 2018 - 14:21
Tja, ' ... die was veel forser' zou ik graag wat meer beeldend zien en ook die want ergens vermijden. ... merkte ze tot haar schrik dat (of schrok ze van?) zijn borstkas (zijn biceps of ander) aan forsheid had verloren. Daarmee geef ik wel een andere Interpretatie aan je zinnen. Of Toen hij een arm om haar heen legde en zij zich in zijn armen nestelde, merkte ze tot haar schrik dat het liefdevolle niet van haar man was uitgegaan. Je mag de dingen wat geheimzinnig laten. Anderzijds, is er verwarring, een arm om haar, en zij nestelt zich in de andere twee? Ze kan zich tegen of bovenop zijn borstkas nestelen.

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6 mei 2018 - 10:33
Hahaha, een typisch Tja einde, kon je ook schrijven, 'maar ach, zo veel beter was hij niet.' Jouw ideeën doen me altijd kriebelen! (Je eerste versie kon je wel laten staan, goed voor een vergelijk voor de SOLers. Deed/doe ik ook) Het probleem van de (drie?) armen blijft bestaan.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
6 mei 2018 - 21:02
Liefdevol legde hij een arm om haar heen en toen ze zich omdraaide om zich in zijn armen te nestelen, merkte ze dat het niet de gespierde biceps van haar echtgenoot waren, maar ach, een man was een man.
Omdat het onbekend is van wie de arm is zou ik het onpersoonlijk maken, bijv.: Terwijl zij zich omdraaide om zich in de liefdevolle arm te nestelen, merkte zij enz.

Tja

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
6 mei 2018 - 21:21
Doe ik, Peter. Daar komt ellende van, Johanna. Ik laat zelden een eerste versie staan, Marlie. Maar dat zou wel verstandig zijn.

7 mei 2018 - 12:23
Dag @Tja, ik sluit me aan bij @PeterFD. Dus dan in de "onpersoonlijk arm" Wat te denken van : Liefdevol draaide ze zich om en wilde zich in zijn armen nestelen, maar merkte toen dat het niet de gespierde biceps van haar echtgenoot waren; maar ach, een man was een man... Benieuwd waar dit toe leidt trouwens....

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 mei 2018 - 15:00
Ergens past het niet bij elkaar, tegelijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: liefdevol omdraaien en verwachten dat het haar man is. Daarna blijkt dit niet zo te zijn en dan: ach! Dat moet dan haast wel iemand zijn met een persoonlijkheidsstoornis.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 mei 2018 - 19:35
Tja je zin is echt Tja: een man is een man. De reacties hierboven heb ik om gelachen, vooral die hier net boven. Ga zo door! Fijne avond.