Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#192 - Reïncarnatie

Na duizenden preken over de hemel en de hel was deze plek wel de laatste waar de oude dominee na zijn dood verwachtte terecht te komen.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nieuwsgierig geworden waar die dominee dan wel terechtkomt. Is er nog een ander gedeelte dan hemel en hel (als je daar al in gelooft)?

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, ik wil verder lezen. Wel een vraagteken. De suggestie is dat de oude dominee óók de hel had verwacht als mogelijke optie. Als de dominee in het vervolg erg vroom bleek, zou ik het vooral bij de hemel houden. Ik ben wel erg benieuwd waar de dominee nu is (en laat het niet het vagevuur zijn. ;-) )

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw! Die is mooi. Je vraagt je inderdaad direct af wat er nog meer is na de dood. Dat deze plek wel de laatste was waar hij verwachtte terecht te komen: Daarmee wek je voor mij ook de indruk dat hij wel van het bestaan afwist. Ik wil verder lezen.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel suggesties al, ik dacht aan een kikker in een mooie oude vijver! Kortom goede zin met als hoogtepunt: deze plek wel de laatste en de combi met de dominee. Ik kom verder lezen bij je!