Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 192 - Eerste zin

Wekelijkse schrijfopdracht # 192 - Eerste zin Had ik die eerste zin nu maar opgeschreven die vannacht zo heerlijk door mijn hoofd speelde ...

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier kun je wel lekker op verder filosoferen. Over hints op kansen, die ons worden voorgeschoteld door ons onderbewustzijn, maar die we stelselmatig missen omdat we iedere dag weer ontwaken (of denken te ontwaken...wat als DIT HIER een droomwereld is?) :unibrow: :confused:

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
... dan waren we ondertussen vier hoofdstukken verder! Geen roman op zich, maar meer 'de schepping van een roman'. Ofte 'hoe schrijf je een goed boek'. Alle begin is moeilijk en het grappige is dat er velen zo zullen denken, had ik maar ...

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, deze beginzin maakt mij nieuwsgierig; aan de ene kant is de vraag 'komt die zin nog terug in je geheugen?' aan de andere kant ben ik benieuwd hoe je het dan verder oplost (als je geheugen je iin de steek laat). Dus; goed gedaan!

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, leuk! Wie weet wat er nog zo bij je opkomt. Je hebt de lezer wel meteen in de greep, al was het alleen een gevoel van herkenning.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Riny herkenbaar. Leuk deze
Hi Nancy, ... gelukkig ben ik dan niet de enige. Ik hoop dat me dat niet weer zal overkomen; het was zo'n simpele mooie. Dank voor je reactie.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier kun je wel lekker op verder filosoferen. Over hints op kansen, die ons worden voorgeschoteld door ons onderbewustzijn, maar die we stelselmatig missen omdat we iedere dag weer ontwaken (of denken te ontwaken...wat als DIT HIER een droomwereld is?) :unibrow: :confused:
Hallo Karinska, ... ja, die vreemde hersenen. Haha, het is zeker een zin om over na te denken. Ik hoop dat het me niet weer zal gebeuren. Dank voor je reactie.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja. Notitieblok op je nachtkastje leggen?
Ostinato, ... een goede hernieuwde tip voor mij. Ik heb wel eens gehad dat ik in de nacht even wat noteerde en dat het de volgende morgen bij terug lezen klinkklare onzin was. Mijn hersenen droomden toen kennelijk. De 'ík' zat er niet achter; ze fladderden vrij in het rond denk ik dan maar. Ik zal het weer eens proberen; dank voor je reageren.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Top Riny.
Levina, ... dank voor je top. Grappig dat jij dat zegt, want het was ook een zin met oo's .

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
... dan waren we ondertussen vier hoofdstukken verder! Geen roman op zich, maar meer 'de schepping van een roman'. Ofte 'hoe schrijf je een goed boek'. Alle begin is moeilijk en het grappige is dat er velen zo zullen denken, had ik maar ...
Hallo Marlie, ... eigenlijk zit het me nog steeds dwars. Misschien komt-ie nog wel eens terug. Dank voor je reactie.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Mike, ... dankjewel. Je geeft me hoop. @Ton, ... dankjewel voor je optimisme. Zie # 14 @ Edith, ... het geeft me het gevoel dat ik niet de enige ben. @ Peter, ... wat mooi gezegd van jou. Mijn hersenen namen me dus ook bij de neus. 'Voor de deur is ook buiten' , zei mijn vader weleens. @ Hadeke, ... haha, knap zijn in het niks. Misschien wordt het nog wel eens wat. @ Tja, ... ik zal 's nachts waakzamer zijn. Dank aan allen voor de reacties.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Intrigerend inderdaad, want wat zou er dan gebeurt zijn... Alle mogelijkheden liggen open en maakt de lezer nieuwsgierig. :thumbsup: