Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#192 Rattestertje

29 april 2018 - 11:34
Rattestertje ‘Oh ze is echt wel schattig, ook al heeft ze geen haar.’ Of ‘ze krijgt vast een hele volle bos.’ Dagelijks krijg ik dergelijke tekst te horen, kijkend naar mijn peuter van twee. Iedere dag krijgt ze van mij een schattig haarbandje op, dat ze er dan in een mum van tijd weer vanaf trekt. Maar vandaag kunnen er voor het eerst piepkleine staartjes in, trots toon ik haar aan opa en oma. ‘Ah geweldig, rattestertjes,’ roept opa. Haar bijnaam is geboren.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 april 2018 - 11:46
Mooi Depengevoed, zo'n 'kale' hadden wij ook eens, nu een volle haardos en 29 jaar oud, heel mooi mens geworden! Je bracht een warme herinnering bij mij boven, dus: goed geschreven! Fijne zondag.

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 april 2018 - 17:46
Mooi Depengevoed, zo'n 'kale' hadden wij ook eens, nu een volle haardos en 29 jaar oud, heel mooi mens geworden! Je bracht een warme herinnering bij mij boven, dus: goed geschreven! Fijne zondag.
Dankjewel fijn dat het een mooie herinnering brengt, ons rattestertje is inmiddels 21 jaar :)

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 april 2018 - 12:03
Rattestertjes. Mijn dochter van 3 heeft ze wel eens in, zorgvuldig aangebracht met Barbie elastiekjes. Die ze dan uittrekt en vervolgens een dag met Wolverine haar loopt.

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 april 2018 - 12:37
Een leuke herinnering, Depengevoed. Succes met je dochter, :nod:
Dankje Riny, het is inderdaad een leuke herinnering! Oma noemt haar nog zo :)

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 april 2018 - 12:41
Rattestertjes. Mijn dochter van 3 heeft ze wel eens in, zorgvuldig aangebracht met Barbie elastiekjes. Die ze dan uittrekt en vervolgens een dag met Wolverine haar loopt.
Haha klopt Tilma, ik gebruikte hier toen die tijd beugelelastiekjes voor, die kreeg ze er niet uit. Ik ook niet trouwens ik knipte ze iedere avond los. 8)