Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#192 Boven verwachting

Ik kan niet dichten ben beter in oplichten en verwarring stichten in allerlei opzichten maar zal voor niemand zwichten tien regels worden van me verwacht dat ligt boven mijn macht dat had niemand gedacht zelfs niet tijdens een lichtnacht (Het slaat nergens op het is niet eens een mop maar mijn opdracht zit er wel op)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja met een grote glimlach gelezen, goed gedaan. Ik vraag jou graag voor de 5de! Dan staan er altijd meer dan 30 gedichten op mij te wachten. Fijne zondag

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tja, ... ik denk, dat mw.Marie aan Sinterklaasgedichten denkt. Je bent ook hier weer, zo echt jezelf. Met plezier gelezen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Aha. Zelfs sinterklaasgedichten schrijven kan ik niet.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, ... kom op, zeg! Je schrijft zo lekker vlotjes van je hupsakee rijmeldelarijmel uit je pols. :nod: :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha ha je hebt het toch maar mooi voor elkaar. Hoezo kun je niet sinterklaasdichten, dit is het wel hoor! Ik weet wel precies wat je bedoelt. Ik ben ook vaak zo vreselijk onpoëtisch bezig en gezocht aan het rijmen maar ja, oefenen en leren van anderen en maar hopen dat het beter wordt. Hopen dat we morgen weer een kort verhaal mogen :D

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dichten zit echt niet in me. Ik ben meer van een verhaal. Vooral van klieren. Dat wordt me niet altijd in dank afgenomen. Sommige mensen zien mijn humor niet als humor en voelen zich beledigd. Denk je nu echt dat ik met mijn opmerkingen iemand pijn wil doen? Ja, die mensen zijn er. Dat vind ik echt erg.