Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#187 Slof en voetbalschoen

“Ik kan het niet bijsloffen” zei je hees toen de griep ongenadig toesloeg. “Ik kan nog geen deuk in een pakje boter slaan, laat staan een bal trappen. Wat een papbenen, ik loop gewoon te zwalken.” Jij, die goed kon voetballen, kreeg het hard te verduren. Jij, altijd met je handen aan de knoppen, gaf dit over aan je team. Jij, die alles zo goed in de vingers had, moest het aan de goden overlaten die jou niet goed gezind waren. Op onze warme toffels gedenken wij je. Het hoofd koel houden en de voeten warm, conform jouw motto.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina, ... hij is er toch onderdoor gegaan? Ik had gehoopt op een lichtpuntje. De goden waren niet goed gestemd en daardoor hem niet goed gezind. Zo is het volgens mij, ja. die jongens weten wat. Leuk gedaan.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina, ... hij is er toch onderdoor gegaan? Ik had gehoopt op een lichtpuntje. De goden waren niet goed gestemd en daardoor hem niet goed gezind. Zo is het volgens mij, ja. die jongens weten wat. Leuk gedaan.
Dank je Riny. Ik had eerst een andere zin die ik toen heb veranderd, maar niet in de goede zin. Ik ga het aanpassen.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina, indringende tekst, ik herken jouw specifieke 'touch'. Mooi geef je weer in de tweede alinea het verloren gaan van het leven. Fijne zondagavond.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina, indringende tekst, ik herken jouw specifieke 'touch'. Mooi geef je weer in de tweede alinea het verloren gaan van het leven. Fijne zondagavond.
Mijn dank mw. Marie