Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#187 Wit voetje halen

31 maart 2018 - 13:30
Ik zucht en kijk haar vuil aan. Ze heeft alweer een wit voetje gehaald. Hoe doet ze dat toch? Dat terwijl ik de laatste tijd overwerk en veel extra diensten pak. Ik kan er niks aan doen, de trotse glimlach van de manager richting haar maakt me groen van jaloezie. Ik kijk de kring rond. Niemand die op mij let. Heel langzaam vouw ik mijn lenige lichaam dubbel en trek de strikjes los. Met drie dikke knopen bind ik de schoenen aan elkaar en schreeuw: “Ren voor je leven!”

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 april 2018 - 21:25
Hoi Schrijfcadeautjes, Bijzondere scene, heel voorstelbaar die jaloezie. Maar ook met een leuk slot, ik kon het niet helpen dit 'Net goed!' te vinden. Mooi verhaal!

Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
1 april 2018 - 21:57
Haha. Je doet wat als je gefrustreerd bent. Hoe ze het doet is wel duidelijk. Hij is vaak van huis en zij kan haar gang gaan. Dat terwijl ik ... leest niet zo mooi. Misschien zoiets als: Terwijl ik verdorie ... om geld te verdienen waardoor ik haar kan verwennen. Ik had ze graag weg willen zien 'rennen'.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 april 2018 - 22:30
Jaloezie en frustratie mooi neergezet. Je kon ook nog wat kauwgom op het zitgedeelte kleven ... zie ik ze rennen met een kleverig kledingstuk. Heel langzaam bukken valt, denk ik, meer op dan dat je gewoon bukt. Een leuke!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
2 april 2018 - 20:40
Schrijfcadeautjes, je laat me lachen, duidelijk neergezet de jaloezie en dan groen zien. Ik dacht aan 'Brand' aan het einde. Fijne avond.