7 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

#187 Vriendengroep

30 maart 2018 - 20:54
Gearmd en met beide benen op de grond staan wij in een cirkel. Wij zingen het lied dat ons bindt en kunnen de hele wereld aan. Na dat fatale ongeval staan wij weer gearmd, verbonden met elkaar. Nu op de foto op de kaart, in ieders hand. Die toont de zes paar benen, in een cirkel. Ons lied klinkt hierboven luid en duidelijk, iedereen zingt hartstochtelijk mee. Als een mild buitje beroeren mijn tranen het kerkhof. Tien glanzende ogen kijken naar mij, daaronder de lippen in een glimlach. Samen weten wij dat uiteindelijk alles goed komt.

7 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 april 2018 - 19:51
Hoi NDD, dankjewel voor je reactie. Fijn dat mijn intentie overkomt, ook dat je meedenkt. Inmiddels heb ik de laatste zin aangepast.

7 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 april 2018 - 19:55
Hoi Riny, dankjewel voor je reactie. Het was voor mij fictie, ik vind het bijzonder dat jij ontroerd raakte en gisteren een verhaal juist over dit thema hoorde.

7 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
3 april 2018 - 21:08
Hoi allemaal, de laatste zin zat mij vanaf het begin niet helemaal lekker, maar een (in mijn ogen bevredigend) alternatief wilde maar niet uit mijn kop / toetsenbord komen. De extra info die Schrijfcoach Nel bij de update gaf, met name t.a.v. het aantal woorden, hielp mij over de brug; ik heb een nieuwe laatste zin (en een paar woorden minder).