Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#187 Kort en prachtig (Bezemverkeer mag niet meer)

De maalmachine heeft onze bezems versnipperd. We dansen op de splinters, zijwaarts als de krabben. Onder het hout ligt een dikke laag zout. Marjan met de witte sloffen geeft een linksdraaiend ritme aan. Ze zoemt en we zoemen met haar mee. ‘Ai!’ Micheline trapt op mijn tenen. Mijn gekke zuster beweegt niet zo handig met haar voetprothese in de zwarte kous. We schuifelen verder. Geleidelijk aan ontstaat een zeer precies pentakel-pentagram. Straks komt de duivel ons een zak geld brengen. Dan kopen we ons een F16 en een broek met twee gelijke pijpen voor Micheline. Ook heksen moeten moderniseren. (Bezemverkeer mag niet meer)

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben jij een alter ego van Nancy (ook een soller, en een goede!) misschien? Het zou zo een verhaal van haar kunnen zijn. Ik vind het origineel en vermakelijk! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tilma, Ton, Dark Valley, i-Kat, Anton Pater: thnks. :) Tilma: een pentakel is een cirkel rond een pentagram. i-Kat: nee, nee, niks geen alter ego. Voorlopig heb ik maar één naam.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
N.D.D., ... wat leuk, ik dacht meteen het gaat over heksen. - Dat je dat nu aan het eind uit de doeken deed vond ik jammer. Met veel plezier die malligheid gelezen.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie heksenketel maak je ervan, prachtig word bezemverkeer, de F16 valt voor mij wat uit de pentakel. Graag gelezen, fijne avond.