Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#187 De man op de achtergrond

'Kom eens wat meer in het licht staan, Tom,' zei Peter. 'Ik kleed me echt niet uit.' 'Dat hoeft ook niet. Je mag zelfs je schoenen en sokken aanhouden.' 'Ik blijf liever op de achtergrond.' 'Doe niet zo flauw. Niemand maakt foto's van ons.' 'Ik wel.' De vijf mannen schrokken zich dood, toen hij hun naakte lichamen fotografeerde. 'Als elk van jullie me duizend euro betaalt, zet ik de foto's niet op internet.' Hard lachend verlaat hij de kamer.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Knap van je dat je de situatie zo goed hebt beschreven, ondanks de beperkte lengte. Het leest lekker weg ook. Graag gelezen!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het was ook maar een kort stukje, hè? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afgelopen is. Zal hij vervolgd worden?

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, Jaha, je bent slecht. Soms is dat leuk hé }) Maar dan, vijf naakte mannen zijn toch sterk genoeg om hem die camera uit handen te rukken? Of zit hun kracht in hun kleren? En eigenlijk denk ik nog wat meer, waren die vijf van plan er een gezellig onderonsje van te maken? Waarom ze zich uitkleedden intrigeert me, in elk geval was het niet voor een fotosessie.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat kan ik niet zeggen, Marlie, want dan hangt me een straf boven het hoofd. Ik had nog een verhaaltje geschreven, maar ik vind een genoeg.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Toch vind ik dit verhaaltje sterker. Kennelijk is niet iedereen het met me eens. Hoeft ook niet. Stel je voor dat we het allemaal met elkaar eens zijn.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het zojuist nogeens gelezen en vraag me af of de laatste zin strikt genomen wel nodig is. Sowieso had ik graag iets meer aanwijzingen gehad naar het doel van deze bloterij. Het komt niet echt over op mij.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tja, gelukkig maar dat je een slecht mens bent en je absurde fantasieën met ons deelt! Dat geeft ons leesplezier. :thumbsup: Ik schat in dat Tom hard lachend de kamer verliet om zich naar de volgende scene te spoeden, om deel te nemen aan het experiment annex schietpartij?

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt me laten lachen Tja. Goed gevonden. Hard lachend verliet hij de kamer.: verlaat? Fijne avond.