Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#187

Ze was alleen, de vloer duwde koud in haar wang. Ze hadden het huis verlaten, dat was zo goed als zeker. De deur had ze dicht horen vallen, de ramen trilden, als een daverend applaus. Een zuchtje tocht bereikte haar onderrug, de koude deed haar rillen. Ze rook onmiskenbaar buitenlucht. Haar neusgaten verkleefd van opgedroogd bloed, toch drong het leven binnen. Hoe wonderlijk is dat bedacht ze zich , ik heb geen zorgen. Ze zijn gegaan, en hebben mij gelaten met het leven dat ik in mij heb. Het nat droop langs haar zij, ze sloot haar ogen .

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een indringend beeld roep je op met je verhaal. Beeldend geschreven ook. Het ligt misschien aan het tijdstip (of aan mijn gebrek aan inzicht) maar de link met de foto ontgaat me even.Sorry. Ondanks dat: graag gelezen!

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt gelijk hoor, het linkt inderdaad niet echt met de foto :( Ik las de opdracht , en er schoot me meteen een verhaaltje te binnen dus ik was te snel ermee zonder nog eens goed te lezen. Na het plaatsen zag ik dat het verband met de foto ver te zoeken was :o Tegelijk was ik thuis druk met verhuizen, niet zo'n goede combi voor de focus blijkt

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Karamel, wat spannend en heftig. Ik zag wel het verband met de foto in die zin dat de kring op de foto bij mij ook de associatie oproept van iemand insluiten. Grappig te lezen dat ook jij in een verhuizing zit. Ik ben ook tussen het dozen inpakken door aan het schrijven. Succes daarmee.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Karamel, wat spannend en heftig. Ik zag wel het verband met de foto in die zin dat de kring op de foto bij mij ook de associatie oproept van iemand insluiten. Grappig te lezen dat ook jij in een verhuizing zit. Ik ben ook tussen het dozen inpakken door aan het schrijven. Succes daarmee.
Nancy jij ook aan het verhuizen, sterkte ! Jouw associatie vind ik wel passend inderdaad, dankjewel

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Karamel, Ik had niet echt een directe associatie met de foto. Bij herlezen kan ik de aftermath van de foto erin ontcijferen maar niet heel erg sterk :) Ik lees in de reactie dat je aan het verhuizen bent. Sterkte daarmee. Ondanks dat het niet bij de foto paste, een krachtig stukje.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel Darkvalley, ik was te snel gaan schrijven inderdaad zonder de opdracht goed te lezen. De verhuizing is achter de rug dus dan kan ik me vast weer beter concentreren :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Die rotkerels weer. Leuk stukje. Ik ben wel de laatste die zegt dat iemand zich aan de regels moet houden. Een kleinigheidje: komma's direct achter het woord zetten.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die rotkerels weer. Leuk stukje. Ik ben wel de laatste die zegt dat iemand zich aan de regels moet houden. Een kleinigheidje: komma's direct achter het woord zetten.
Dankjewel, ik zat daar best mee te stoeien. Moet de komma nu wel of niet direct na het woord etc. Ik ben nog maar net begonnen met schrijven. Dus erg fijn om tips te krijgen.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Karamel, Heftig verhaal, complimenten! Kleinigheidje; 'ontblote rug'(want is bijv.naamw.) Sterke met je verhuizing!
Dankjewel Ton, wat goed opgemerkt , er zit een bijvoeglijk naamwoord in !

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed verhaal, ook al matched het niet met de foto.
Ik heb het verhaal nu wat aangepast, meer matchend met de foto ( hopelijk) bedankt voor je reactie