Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#186 Jeminee

Jeminee Zandkorrels glijden door mijn vingers en mijn ogen over de zee. Nog voordat hij zijn keel schraapt om zijn aanwezigheid te benadrukken, herken ik hem aan zijn craquelé oude schimmelvoeten, riekend naar rottend weegbree. Ik zeg, allez weg daarmee. De zon zakt zo naar benee. Hij briest van woede, ik roep zoek toch een plee en hollekidee. Een lel van een snee in mijn ... asjemenou ... dat zijn er twee. Ach nee, het is toch één grote hatsiekadee. Het zit me helemaal niet mee, hier aan de costa olé zonder jou aan zee Jeminee

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig, er zit iets van een thriller in, wat helemaal niet past bij de terugkerende ee's en daardoor een rare smaakcombinatie wordt. Het heeft iets intrigerends gekregen, je krijgt geen vat op de hoofdpersoon.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Potverdee, Nancy Bee, Jij krijgt mij weer helemaal van mijn stoel van het lachen, wat een fantasie! Heerlijk hoe je dat zo even uit je mauw schudt! Chapeau!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nancy, is dit een van je crimi's? Ik zie er eerder een liefdesverhaal in, ongeacht het rottende weegbree. En waar zitten de sneeën? Puur uit nieuwsgierigheid. :D

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Odile, Ton en Mili Odile zat op de juiste zee, het is een crimi maar Mili ja de HP heeft nu ook liefdeswee dat zit naast die snee. Ton hoezee hoe blij ben ik hiermee, een hoedje op zijn Frans allez, tabee.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy, ... hoe krijg je dat toch allemaal voorelkaar. Je begon toch ook echt met zand en zee. Lekker gek gedaan. Bravo.

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is je weer gelukt: samenhangende onzin bedenken! Craquelé voeten die nog stinken ook, je moet er maar opkomen :puke: Wederom leuk gedaan!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Levina, Riny, Karinska en Zonnestraal, een beetje druk deze week vandaar dat ik jullie even samenpak, hoe gezellig :D . Bedankt voor jullie heerlijke reacties :{}

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind het ook een heerlijk verhaaltje. Jammer dat jij ook naar de plee moest. Ook niet in zee geweest? Zo te lezen heb je je prima vermaakt zonder hem.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De eerste twee regels zetten een spannende toon neer. Daarna nemen de ee-klanken de spanning weg en wordt de spreker een beetje kolderiek verminkt? Dat maak ik er uit op. Jammer dat je weinig tijd hebt deze week want die beginregels en dat rottende weegbree mannetje met een kort lontje hebben potentie om tot een unheimlich kort verhaal uit te groeien.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Tilma, je haalt het goede eruit. Het zou inderdaad uitgewerkt kunnen worden tot een spannend kort verhaal. Misschien dat ik dat nog wel doe voor mezelf. Dankjewel voor je reactie.