Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#184 Trouwen

Ik kijk in de spiegel. Mijn geblondeerde haar opgestoken, de rode lippenstift op mijn nog wat gezwollen lippen. Ik duw mijn nieuwe borsten omhoog. De strakke jurk past als een tweede huid. Dit is het dan. Mijn zoektocht is hiermee tot een einde gekomen. Ik ben benieuwd naar hoe het hierna loopt. Zal hij nog lang leven? Ik kijk even om het hoekje van de deur. Hij wordt ondersteund door zijn zoon. Het valt me mee dat hij nog staat. Ik grinnik even. Alleen zijn familie is er. En ik weet hoe ze over mij denken. En ze hebben gelijk. Maar dat weet mijn toekomstige echtgenoot niet. Of misschien ook wel. Zijn kinderen zijn verwende nesten en dat vindt hij zelf ook. Nee, dan ik. Een weesje met een droom. Ik heb er hard voor gewerkt. Zijn familie heeft geen idee wat ik allemaal heb moeten doen. De diamant aan mijn vinger fonkelt me tegemoet. Ik lach hardop. Op naar het altaar, voor de beste man in slaap valt. Ik doe de deur open en de muziek begint. Over de bruidsnacht hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken….

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mariek1980, zo dat is niet mis. Je laatste zin is een mooie uitsmijter. Ik heb gelachen. Kleinigheid: vind hij zelf ook: vindt

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marieke, Wat een bijzonder en toch wel vermakelijk verhaal! Ja, zo kan het ook gaan. Je schetst heel mooi hoe HP vanuit haar perspectief als weesje haar droom heeft kunnen verwezenlijken, inclusief hier en daar wat opknapwerk aan haar uiterlijk. Naar ik aanneem op zijn kosten??? :) Inderdaad een mooie uitsmijter.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He lekker, een verhaal over alleen maar nare mensen. HP spant de kroon, de kinderen zijn verwende nesten en die ouwe doet het om zijn kinderen te pesten. Dit alles gelardeerd met tule, hartjes, lipstick en slagroomtaart.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De situatie waarin ze zat, had je al snel duidelijk gemaakt. Heerlijk dat de hp er ook niks om geeft om met een oude knar te trouwen. Leuk geschreven!

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de leuke reacties! @ton, ze heeft ze vast verdiend :) @stella, ja heerlijk, even geen romantiek