Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#182 Hormonabiba

Ik ben cooler dan hij habiba Geef je konjo aan mij habiba Ik word wakker wat een haat die puist die in de spiegel staat en me brotha lacht me uit ja voor jou geen konjo geen habiba ben je buiten en op straat libi gaat zoals het gaat de woorden spreken niets bedoeld deze rhyme is wat je voelt Ik ben cooler dan hij habiba Geef je konjo aan mij habiba Fakka tatta kaas is baas Big Shag schiet je konjo naast die brotha praat hij heeft geen rhyme beter kun je mijn bitch zijn die puisten haat ze zullen slijten laat ze jouw feel voor mij niet bijten ben buiten met mij op de straat loet komt vanzelf al weet ik nog niet hoe dat gaat Ik ben cooler dan hij habiba Geef je konjo aan mij habiba

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zag net in het jeugdjournaal die gast die praatte over taal van rap van rappers helemaal te gek ‘t gaat om de beat niet om de swag. ‘k zie het moest gaan om februari de maand waarin ik echt geen heil zie puisten, brotha’s allemaal konjo februari, zozo zozo.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Stella, geweldig. Ik ken deze straattaal niet, maar voel de verlangende strijd naar liefde erin. Graag gelezen en gelachen, dus voor mij goed gelukt!

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Stella, helemaal in stijl, deze rap! Heel erg leuk en goed gedaan. Ik heb er weinig op aan te merken en heb hem heel graag gelezen. Doorschrijven en doorrappen maar! Greetje Kruidhof

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, ziet er goed uit, klinkt lekker, alleen vrees ik dat de betekenis hier en daar langs mij heen gaat. Maar ik bewonder jouw kunde om zoiets even neer te zetten! Chapeau!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Mw. Marie: Dank je wel en het maakt me blij dat ik je heb kunnen laten lachen. @ Greetje Kruidhof: Nou, dat had ik niet verwacht ... Ik word er een beetje stil van. Vanavond even geen rap :) Dank je wel! @ Ton Badhemd: Yo! Tof dat je hier even komt chillen. De betekenis is niet altijd belangrijk hoorde ik van kenners in het jeugdjournaal, het gaat om het gevoel en de beat. Ik heb er zelf natuurlijk wel een beetje over nagedacht maar het is niet erg als het niet helemaal overkomt.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yo Stella! Gelukkig, ik hoef het niet te snappen, haha. Maar die beat en dat gevoel breng je wel heel goed over! Ik was in ieder geval wel getroffen!