Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#182 - Wintertijd Hindertijd

Januari februari wintertijd hindertijd wat een nari kutpenarie nattigheid treurigheid Koud ben ik koud als ijs blauw ben ik blauw en grijs waar ben jij waar zijn je warme armen wanneer ga jij me weer verwarmen koud ben ik koud als ijs Koud is mijn bed en leeg koel is mijn hart en leeg waar ben jij waar is je hete lijf waar ben jij mijn lekkere wijf koud is mijn bed en leeg Januari februari wintertijd hindertijd wat een nari kutpenarie nattigheid treurigheid

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Ostinato, Het refrein loopt heel goed met al de 'ie' en 'ij' klanken. Je bent speels daar en dat werkt in een rap. Ook het 'koud' en 'blauw' zijn mooi: allebei typeringen van ijs en hebben ook nog dezelfde klank. Mocht je nog willen schaven: de langere zinnen in het eerste couplet en couplet twee vind ik wat voorspelbaar. Als je dat nog zou kunnen veranderen in de stijl van het refrein en de korte regels van couplet 1 wordt je rap beter, vind ik. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ostinato. Knap gedaan. Ik krijg het er koud van. Dus het komt over. Leuke sprekende titel. Uit de juridische zijde ken ik het woord: verhinderdagen. ook zo 'n bijzonder woord. Fijn weekend.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Osatinato, ,,, je brengt een dubbelkoude winter, zowel binnen als buiten. Tot troost: de zon klimt steeds hoger en je rap is hartverwarmend.