Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfopdracht#182 - natte zooi

Raak me niet aan want ik ontdooi van ijspegel tot natte zooi streel niet mijn lenden raak me niet aan het geeft ellende laat mij hangen in de kou tot ik smelt in verlangen naar jou Raak me niet aan want ik ontdooi van ijspegel tot natte zooi.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Coach Marijcke Cauwe, Een ijspegel als ik-figuur, dat is mooi omdat het hier zo letterlijk is. Voor een ijspegel is het echt fijner als iemand je laat hangen in de kou...Origineel. Tegelijk merk ik dat ik denk aan hoe ik wel eens ijspegels aanraakte: bij mij gingen mijn vingers eerder 'branden' dan dat de ijspegel smolt. Zo lang hield ik het niet eens vol... Het ritme loopt goed, je kunt het goed rappen, dit. Schrijf ze Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit vind ik ook mooi: het dubbele in 'smelten'. Raak me niet aan, want dat smelt ik. Maar als je me laat hangen, smelt ik in verlangen. (eigen woorden) Mooi gevonden!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marijcke, in mijn gevoel kan dit alleen door jou geschreven worden. In één woord: moooi. Graag gelezen, de dubbele betekenis en in zulke kort en krachtige zinnen. Fijn weekend.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het spel van aantrekken en afstoten in de rap, wat heb je dat kundig neergezet. Je zal de show stelen in een rapbattle Marijcke!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste poëziecoach, Fijn om zo'n positief rapport te krijgen. En zo onverwacht. Ik dacht echt : 'ik doe niet mee, want dat kan ik niet', maar na wat informatie doorgenomen te hebben, kwam er klaarblijkelijk de juiste inspiratie. Grenzen verlegd, zo voelt het aan. Dank voor de positieve reactie. :nod:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ton, Leuk je reactie om het rap-gedicht in te lijsten. En ik die dacht er niets van terecht te kunnen brengen. Ik weet niets van rappen. Ik zal toch eens meer interesse tonen. :o :nod:

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeer geslaagde rap! Past perfect in het februari-plaatje van de afgelopen tijd. Het levenslot van een ijspegel. Heel leuke vondst!