Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 182 Sil it no nog heve?

Herschrijf in #3) # 182 Februari met je winterkou Denk maar niet dat ik nog van je hou Al lonk je nog zo met elf steden Ik heb te lang geleden onder jouw grijze deken nee, je hoeft me niet te smeken ik hou niet meer van jou sneeuwklokjes laat je boven komen aardbewoners van het voorjaar dromen vervolgens gooi je al hun glazen in drie dagen zeg je zo het voorjaar komt eraan en dan laat je rustig eenieder in de kou staan Februari met je winterkou Denk maar niet dat ik nog van je hou Al lonk je nog zo met elf steden Ik heb te lang geleden onder jouw grijze deken nee, je hoeft me niet te smeken ik hou niet meer van jou

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Willemina, Deze rap is up-to-date, gericht op het alledaagse leven van nu. Een echte rap dus. Ik vind het ook leuk dat je februari niet prijst maar juist als het ware een standje geeft. Dat maakt het origineel en heel toegankelijk want iedereen voelt het zo denk ik. Mocht je nog willen schaven, kijk dan eens naar de lengte van de regels. Die verschilt nogal en dat is lastig rappen. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Greetje, Bedankt voor je feedback. Ik heb de rap naar aanleiding daarvan als volgt herschreven: Sil it no nog heve? Februari met je winterkou Ik hou niet meer van jou Al lonk je met elf steden Ik heb te lang geleden onder jouw grijze deken je hoeft me niet te smeken ik hou niet meer van jou de krokus laat je komen mij van het voorjaar dromen je zegt het komt er aan maar laat ons ondertussen volledig in de kou staan Februari met je winterkou Ik hou niet meer van jou Al lonk je met elf steden Ik heb te lang geleden onder jouw grijze deken je hoeft me niet te smeken ik hou niet meer van jou Of het nu wél een echte rap is durf ik niet te zeggen. ;) Wel een grappige opdracht.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
I feel you :D leuk deze. De titel snap ik niet maar het is vast Vries :D
Dankjewel, Nancy. Vries? Euh .... meer, eh ... Fries ... :D 1 Nacht vorst en het hele westen wordt wild bij de gedachte aan een elfsteden. ;) 'Gaat het nu nog gebeuren?'

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, Precies, zo zou je er inderdaad over gaan denken, vooral midden volgende week! "Mijn" sneeuwklokjes hebben nog altijd hun kelkjes niet geopend. Ze staan al een maand in de achtertuin, maar weigeren open te gaan! Ondanks het feit, dat ik je sneeuwklokjes mis, vind ik zelf de aanpassing beter, meer ritme, en pakkend genoeg. Iedereen weet nu, dat februari voor jou heeft afgedaan. (Klopt het, dat je de vorige opdracht (Valentijn) niet meedeed, of heb ik die over het hoofd gezien? Of had ik al gereageerd -alles kan bij mij)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Greetje, Bedankt voor je feedback. Ik heb de rap naar aanleiding daarvan als volgt herschreven: Sil it no nog heve? Februari met je winterkou Ik hou niet meer van jou Al lonk je met elf steden Ik heb te lang geleden onder jouw grijze deken je hoeft me niet te smeken ik hou niet meer van jou de krokus laat je komen mij van het voorjaar dromen je zegt het komt er aan maar laat ons ondertussen volledig in de kou staan Februari met je winterkou Ik hou niet meer van jou Al lonk je met elf steden Ik heb te lang geleden onder jouw grijze deken je hoeft me niet te smeken ik hou niet meer van jou Of het nu wél een echte rap is durf ik niet te zeggen. ;) Wel een grappige opdracht.
Knap gedaan Willemina. De eerste versie vond ik ook mooi. Maar dan zo omzetten, poeh! Fijn weekend

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, ... wat een fijne rap over februari. Hij heeft alleen nog niet alle dagen doorleefd; heeft nog wat in petto voor ons stervelingen. :D Met plezier gelezen :nod:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Willemina, zal het nu nog gebeuren? Ja hoor, daar is geen twijfel over; jij plaatst weer een geweldige tekst! En die gekte over de 11steden, ach, laat maar. Voor je het weet zijn de krokussen weer aan de macht!