Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#182 Miss Februari

Kan een maand zo niets, zo kort sneeuw en kou, mijn hart aan gort Ineens zo mooi en f***ing warm met Miss Februari aan mijn arm Ik dook dieper dan midwinter Voelde me als ijs,versplinterd totdat jij mijn straat inliep je kleine witte wolkjes blies over lippen zwoel en zoet Ik wist dat ik ontdooien moest want jij zocht warmte; ik zocht jou Miss Februari, wat een vrouw Kan een maand zo niets, zo kort sneeuw en kou, mijn hart aan gort Ineens zo mooi en f***ing warm met Miss Februari aan mijn arm Ik stookte vuur van oude takken oude angst en oude makken En met de vonk die ik bevrijdde wist ik jou snel te verleiden de koude straten te verlaten Nee je had niet in de gaten hoe mijn winter boog voor jou Miss Februari, wat een vrouw

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Edwin, wat een originele invalshoek, miss Februari die het hof gemaakt wordt door jouw winter. Jouw winter, het vuur van oude angsten, dat zijn prachtige vondsten. Je hebt het ritme van een rap heel mooi volgehouden, het loopt heel goed. Ik heb je rap graag gelezen! Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Edwin Leuke vondst die Miss Februari. Het ritme kon ik bij deze rap ook redelijk makkelijk volgen! Toffe rap! :thumbsup:

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Edwin, wat een originele invalshoek, miss Februari die het hof gemaakt wordt door jouw winter. Jouw winter, het vuur van oude angsten, dat zijn prachtige vondsten. Je hebt het ritme van een rap heel mooi volgehouden, het loopt heel goed. Ik heb je rap graag gelezen! Schrijf ze, Greetje Kruidhof
Dankjewel Greetje voor je commentaar! En voor de inspiratie die je opdracht bracht!

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Edwin Leuke vondst die Miss Februari. Het ritme kon ik bij deze rap ook redelijk makkelijk volgen! Toffe rap! :thumbsup:
Dank voor je commentaar Jan!

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede rap! Mooie taalvondsten (als ijs versplinterd, oude takken/angsten/makken) (beginrijm van Vuur,Vonk, beVrijdde, Verleidde) en hij loopt in een lekker ritme. Graag gelezen! :nod:

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuk idee, om een personificatie van een maand te creëren! Heel geslaagde rap!

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Edwin, in deze felle kou, smelt ik voor jou! Zonder dollen heel graag gelezen en ik sluit me aan bij alle commentaren, echt goed gedaan!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig refrein, en deze: Ik stookte vuur van oude takken oude angst en oude makken daar zit zoveel in. Goed ritme, mooie tekst.