Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#180 winnen

Ik sluit mijn ogen en haal diep adem. Ik kan het, ik wil het, ik zal het. Ik kan het, ik wil het, ik zal het. Ik kan winnen. Ik wil winnen. Ik zal winnen. Ik zie de eindstreep voor me. Hoe ik eroverheen zal gaan. Als eerste. Ik hoor het gejuich. Voel de schouderklopjes. Ik kan het, ik wil het, ik zal het. Ik zet mijn voeten in de startblokken. Ik kan het. Plaats mijn handen achter de lijn. Ik wil. Zet me schrap. Zal. Het schot. Ik duw naar achter. Val naar voren. Kijk op. Dit kan niet waar zijn. Ik zie enkels. Ruggen. Ik kan nog. Niet meer. Ik hoor het gejuich. Voel de troostende arm om mijn schouder. Ik wilde het. Ik wil het. Ik kan toch. Kon toch. Ik verlaat de baan met mijn blik op de grond, loop regelrecht naar de kleedkamer en smijt de deur hard achter me dicht.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar ik hang aan je 'schrijflippen', wat mooi geschreven. Je laatste alinea spreekt boekdelen, heel mooi beschreven. Fijne zondag.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lisette, Krachtig geschreven, bijzondere insteek. Heel mooi! Een juweeltje! Deze HP gaat het de volgende keer gewoon halen, dat kan niet missen!

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je korte zinnen doen het hem. Ik adem mee. Leef mee in de aanloop. Die opperste concentratie waarin je jezelf brengt. De val op je knie. De ontgoocheling in de knal vd deur. Intens stukje!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, ... wat lekker intens geschreven. En nu? Ook weer adem in - adem uit. Klap overleven adem in - adem uit. Het was fijn om te lezen.