#180 De verandering

10- 9- 8-...3- 2- 1 Gelukkig nieuwjaar! Ik kijk mijn vriendje verliefd aan en geef hem een dikke zoen op zijn zachte lippen. ,,Samen het nieuwe jaar in, dit wordt ons jaar, ik voel het schatje!" Jason kijkt me aan en lacht. ,,Snel kijken of ik wat gewonnen heb! Waar zit je teletekst knopje Lilly?" Ik geef hem de afstandbediening en wijs de teletekst knop aan. Ondertussen wens ik de de vrienden van Jason en mijn vriendinnnen een gelukkig nieuwjaar. Jason en ik zijn sinds een paar maanden samen en het leek ons leuk om onze vrienden bij mij thuis uit te nodigen met oudjaarsavond. ,,JAA!! Ik ben rijk, ik ben fucking miljonair! 1,2 miljoen heb ik gewonnen Lil , 1,2 miljoen!" Ik kijk Jason aan en begin te lachen, wat vet! Ons jaar kan niet meer stuk, we zijn rijk. Jason begint iedereen te appen en ineens heb ik het gevoel alsof hij mij niet echt meer ziet staan. Hij is alleen maar bij zijn vrienden en ze hebben het maar over grote huizen, naakte danseressen, Las Vegas, drank enz. Ik vraag me af of Jason wel één ding bedacht heeft om samen met mij te gaan doen. We besluiten om toch nog op stap te gaan. ,,Ik betaal wel hoor jongens, heb nu toch geld zat!". Ik begin me steeds minder aangetrokken te voelen door Jason. Hij lijkt wel een kleuter, waar is die serieuze man gebleven die ik de afgelopen maanden heb leren kennen? Later in de nacht willen de jongens nog een paar clubs bezoeken, ik niet, ik ben bekaf en heb amper met Jason gesproken vanavond. Ik besluit alleen naar huis te gaan. Bah, wat kunnen mensen veranderen door geld zeg!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je beschrijft het winnaar worden beeldend. Idd voor de hp een koude kermis. Misschien als Jason wat bekomen is, komt die serieuze man weer terug? Paar dingetjes: ,,Ik betaal wel hoor jongens!" Schreeuwt Jason: jongens", schreeuwt Jason. Je schrijft al dat hij schreeuwt dan kan het ! weg, heb ik het gevoel. Of alleen: ,,Ik betaal wel hoor jongens!" De lezer begrijpt wel wie dat zegt. Later in de nacht willen de jongens nog een paar clus bezoeken: clubs Veel schrijfplezier, fijne zondagavond.
11 februari 2018 - 19:08