Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#178 Liegen

Iedereen ziet dat het niet waar is, maar niemand zegt er wat van. We slikken elkaars leugens, strelen ego’s hier en daar we delen complimenten uit maar ze zijn niet altijd waar We accepteren invitaties, geven acte de presence zijn afwezig via schermpjes en behoorlijk uit balans Wie verbrijzelt de facade, neemt vandaag zijn masker af Wie breekt als eerste open, redt het koren van het kaf Het is toch duidelijk dat we liegen? Zeg jij er eens wat van.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha: je doet me lachen hoewel het eigenlijk om te huilen is. Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd... Ik gaf iemand de toestemming om zijn masker af te zetten. Helaas pindakaas. Mensen worden blijkbaar niet graag geconfronteerd met hun eigen onwaarheden. Ik hou van je laatste zin. Die maakt het voor mij grappig.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg mooi, Mechtilde. Wordt/is 'a fake world' de overtreffende trap van 'fake news'? Dat HOEFT niet zo te worden/zijn; begin gewoon bij jezelf :nod: 'Be the change you want to see in the world' Graag gelezen.

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha: je doet me lachen hoewel het eigenlijk om te huilen is. Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd... Ik gaf iemand de toestemming om zijn masker af te zetten. Helaas pindakaas. Mensen worden blijkbaar niet graag geconfronteerd met hun eigen onwaarheden. Ik hou van je laatste zin. Die maakt het voor mij grappig.
Ha Nele, Ik was gewoon een beetje aan het spelen. Maar ik vind dat er dan ook op geschoten moet kunnen worden. We hebben er allemaal mee te maken en we maken ons er ook schuldig aan. Maar laat de luchtigheid het winnen!

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zaterdagavond broddelen :D erg goed Mechtilde. :thumbsup:
Ik kan toch zo zoet spelen alleen. :lol:

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Erg mooi, Mechtilde. Wordt/is 'a fake world' de overtreffende trap van 'fake news'? Dat HOEFT niet zo te worden/zijn; begin gewoon bij jezelf :nod: 'Be the change you want to see in the world' Graag gelezen.
Ik denk het niet Karinska. Er zijn genoeg mensen bij hun volle gezonde verstand. Maar alleen krijgt niemand er beweging in. Dat lijkt me meer een gezamenlijke inspanning. Zoals de Rotterdammers het al decennia zeggen: Geen woorden maar daden.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mechtilde Mooi hoe je hier op komt. Het doet me denken aan het boek: Iedereen liegt, maar ik niet van Jan Henk van der Velden Graag gelezen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mechtilde, Leuk dat je de voorgeschreven regel als titel gebruikt. Persoonlijk denk ik dat de wereld er niet leuker op wordt wanneer iedereen altijd maar de waarheid zegt. ;) Maar dat gaat dan meer over de inhoud van je gedicht. En dat is hier niet de bedoeling heb ik begrepen, he-he-he-he (= :D ) (Potdorie heb ik nu toch de waarheid gezegd? :confused: ) Ik heb de leeftijd bereikt waarop je je niet zo druk meer maakt over die dingen: wat wel of niet mag, en wat wel of niet waar is. Het leven is er veel te kort voor om je daar druk over te maken. Gezondheid, liefde en vriendschap - daar kun je beter druk mee zijn.