Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 erotisch verhaal

Zijn blik rustte op mij, geen twijfel mogelijk. Bij het bedienen raakte hij mij zachtjes aan. Wat gebeurt hier, dacht ik, zo’n knappe, jonge jongen. Bij het weggaan keek ik achterom; ik kreeg een knipoog. Mijn hart maakte een sprongetje, toen ik achterop de rekening zijn nummer zag staan. Wat bezielt je?, dacht ik, je bent een getrouwde vrouw, gelukkig getrouwd zelfs. Toch belde ik hem dat weekend op. We spraken dinsdag bij mij thuis af, mijn vrije dag. Maandag ging in een roes voorbij. Toen hij binnenkwam, kuste hij mij vol op de mond. Een warm gevoel steeg in me op. Hij begeleidde me naar boven alsof hij het huis al kende, onderwijl de knoopjes van zijn blouse openend. Hij had een mooi lichaam. Hij begon aan mijn blouse, liefdevol, knoopje voor knoopje. Ik voelde zijn zachte, warme handen, maar toen hij mijn bh los wilde doen, kwam ik bij zinnen. Ik murmelde iets van excuses en ging naar de badkamer. In de spiegel zag ik mezelf: uilskuiken, wat denk je wel? Ik wachtte even toen ik hem de trap hoorde afgaan. In de slaapkamer zag ik meteen de lege plek op het nachtkastje; mijn twijfel was weg.