Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Tranen van geluk

Een ongekende kracht nam mijn lichaam over en voerde het mee. Harder dan ooit een mens had gelopen rende ik richting haar vesting. Alleen mijn tenen raakten de grond. Toch scheen mijn doel niet dichterbij te komen. Een ondoordringbare haag dwong mij naar opzij. Hoe hard ik ook liep, de haag groeide altijd sneller en belemmerde mij de doorgang. In het mulle duinzand liepen mijn voeten vast. Een verleidelijk gezang uit zee dwong mij naar de vloedlijn te strompelen. Een zilvergroen vrouwenlijf rees uit de golven op. Haar borsten dansten op de kruin van de branding. Mijn gewichtloos lichaam werd de diepte ingetrokken. Lippen drukten een zilte kus op mijn mond. Bij eb lag mijn lichaam met het hoofd in een plas van tranen. Vleugels groeiden aan mijn schouders, als een zwaan vloog ik in steeds grotere cirkels omhoog, over de haag, over het ondoordringbare bos van doornstruiken. Ik landde in de slotgracht, zwom naar de toegangsbrug, schudde de vleugels af en beklom de toren waar in de eenzame torenkamer mijn prinses smachtte naar mijn komst. Ik huilde tranen van geluk bij de ontdekking dat zij vredig naast mij lag.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Peter, Mooi sprookje. Graag gelezen. De eenzame prinses in de torenkamer, wachtend op haar zwaan. Het kan niet romantischer. Doornroosje en de zeven zwanen tot één verhaal gesmeed. Een dingetje moet me van het hart: ik vind het kruipen naar de golven niet zo'n leuk beeld. Heb je geen mooier woord in de uitgebreide vocabulaire? Het losschudden van de vleugels vind ik dan weer mooi gevonden. :p

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wat een prachtige droom! Niet noodzakelijkerwijs een erotisch verhaal hoewel de opluchting aan het einde en de constatering dat je prinses naast je ligt wel degelijk lustopwekkend kan zijn. Met plezier gelezen.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de positieve ontvangst. Ik werd wakker met deze droom, da's dan mooi meegenomen. Marijcke: kruipen veranderd in strompelen. Zou het kunnen zijn dat vrouwen de motivatie achter een dergelijke zoektocht minder erotisch vinden dan mannen? Ik voelde die spanning wel tijdens het schrijven. Aan de andere kant van die haag lag mijn verlangen. Het van mijn doel afgehouden worden verhoogde dat.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind deze prachtig en juist wel erotisch omdat alles gaat over een intens verlangen. En dan verpakt in een srookjesachtige droom. Heel mooi Peter