Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Getroffen

Daarnet heb ik haar voor het eerst geproefd. Ze smaakt en geurt naar mango. We strelen elkaars handen, verkennen elke vinger minutieus. Als ze via mijn handpalm het kuiltje in mijn hand beroert stroomt ze door mijn lijf en tintelt het. Ze zegt me te wachten. Trillend voldoe ik aan haar wens. Ze loopt bevallig de trap op, de spanning opvoerend met elke trede die haar voeten beroeren. Deze avond mag ik haar zacht verlichte kamer betreden. Ze wenkt vanaf het hemelbed. Ik ben permanent gevangen in haar verwarmende cocon van vloeibare aanrakingen. In een hoek van de kamer, op een zwartgouden Louis Quinze-stoel, onderscheid ik een duif. Hij draagt een gleufhoed en leest een boek. ‘Comment puis-je chier sur les gens’ lees ik op de omslag. De duif duwt zijn zonnebril even omhoog om naar me te knipogen. Met mijn hoofd schuif ik de buik van mijn muze omhoog. Ik vouw haar schaamlippen opzij. Het bloed stormt door mijn hoofd. Mijn lichaam schokt schreeuwend. Terwijl ik haar knieën masseer met mijn zaad kijk ik haar, volkomen gelukkig, aan. Ze tast onder haar kussen. In het schemerlicht schittert een Smith & Wesson Magnum.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:lol: proest. Mag ik zeggen dat het geen erotische spanning bij me teweegbrengt. Wel heel even, de eerste alinea maar dan. Ik lig naast de stoel van het lachen. Wil je ze bundelen de duivenverhalen? Zou het dan gewoon ‘ Stella is in da house and that’s when doves cry’ noemen. :unibrow:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ja, Stella, ik dacht nu toch iets over damesliefde te zullen lezen. Het is zo een verrassende wereld.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Stella, je hebt natuurlijk al mijn hart gestolen met de titel van duifs boek. En als ik dan lees: 'Met mijn hoofd schuif ik de buik van mijn muze omhoog.' ben ik weg. :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van romance naar moord? Ik kan het niet helemaal volgen. Wat is de rol van de duif? Vooral de zin: 'Met mijn hoofd schuif ik de buik van mijn muze omhoog.' krijg ik een vreemd beeld. Ik vrees de clou te moeten missen. :?

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, ik denk dat ik een afslag heb gemist, maar ik heb sowieso genoten van dit verhaal. Na het erotische begin nemen de absurditeiten de overhand, ik vind het prachtig! De boektitel vind ik hilarisch!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bizar verhaal Stellla. Met stijgende verbazing gelezen en gelachen om de 'shit' titel. Heerlijk, zo'n lezende duif met zonnebril. Ik krijg de gekste beelden, maar dat is waarschijnlijk ook je bedoeling. :D Schaar dit niet direct onder 'erotisch' maar wel heel apart. :)

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: proest. Mag ik zeggen dat het geen erotische spanning bij me teweegbrengt. Wel heel even, de eerste alinea maar dan. Ik lig naast de stoel van het lachen. Wil je ze bundelen de duivenverhalen? Zou het dan gewoon ‘ Stella is in da house and that’s when doves cry’ noemen. :unibrow:
Ja hoor dat mag je zeggen. Misschien schrijf ik de duivenverhalen nog wel eens aan elkaar. Interessante titel draag je aan :D Ik hou van lachende mensen.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ja, Stella, ik dacht nu toch iets over damesliefde te zullen lezen. Het is zo een verrassende wereld.
Ik heb al heel wat erotische verhalen gelezen dezer dagen (meer op facebook dan hier, maar dat maak ik goed :o ), maar dames- of herenliefde ben ik nog niet tegengekomen ... Ik ben benieuwd.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Stella, je hebt natuurlijk al mijn hart gestolen met de titel van duifs boek. En als ik dan lees: 'Met mijn hoofd schuif ik de buik van mijn muze omhoog.' ben ik weg. :thumbsup:
Ik moet wel zeggen dat ik die titel niet zelf bedacht heb maar er een Franse slag aan heb gegeven. Je maakt me blij met je lach en je duimpje!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van romance naar moord? Ik kan het niet helemaal volgen. Wat is de rol van de duif? Vooral de zin: 'Met mijn hoofd schuif ik de buik van mijn muze omhoog.' krijg ik een vreemd beeld. Ik vrees de clou te moeten missen. :?
Hallo May, Enkele maanden geleden was de opdracht: Schrijf een verhaal dat begint met 'De duif fluisterde in haar oor ...' De Duif vloog mijn (schrijf-) wereld binnen en hij ging niet meer weg. Hij speelt regelmatig een grotere of kleinere rol in mijn schrijfsels. Hier is hij een afleidende doch sfeerbepalende accessoire. De vrouw in het verhaal heeft geen Barbie-figuur. HP moet wat moeite doen om 'to the point' te komen, maar hij vind het prachtig. Een clou is er niet echt, of het moet zijn dat de vrouw HP neerschiet omdat hij te snel klaarkomt en het wel mooi vindt zo.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Stella, Ik heb een goed voornemen genomen: Alle dagen even dit stukje lezen; ik print het uit en hang het aan de muur bij mijn bed, dan wordt het leven zoals het is: onbegrijpelijk maar ontzettend grappig. :o

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Stella, Na je uitleg begreep ik het verhaal want bij de duif raakte ik de eerste keer het spoor volledig bijster :confused: De derde alinea is hilarisch. De dame in kwestie lijkt het niet op waarde te schatten ;)

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:lol: :lol: :lol: Love it! Er gebeurt in erotisch opzicht niets bij me maar mijn lachspieren doen pijn.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bizar verhaal Stellla. Met stijgende verbazing gelezen en gelachen om de 'shit' titel. Heerlijk, zo'n lezende duif met zonnebril. Ik krijg de gekste beelden, maar dat is waarschijnlijk ook je bedoeling. :D Schaar dit niet direct onder 'erotisch' maar wel heel apart. :)
Het leven begint bij erotiek, daarna is het motto 'expect the unexpected'. Wat ik niet verwacht is een plekje in de top 3 deze week :D.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Stella, Ik zit hier nu al een tijdje na te denken maar kom er niet uit. Het leest als een soort gedicht maar ik ben de weg helemaal kwijt. :S De franse zin in google translate en ik snap het grapje van de duif die een boek leest ;) maar verder dan dat ben ik het kwijt. In de comments lees ik dat dit een beetje het idee was, dan heb je dat uitstekend gedaan :)

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Stella, Ik heb een goed voornemen genomen: Alle dagen even dit stukje lezen; ik print het uit en hang het aan de muur bij mijn bed, dan wordt het leven zoals het is: onbegrijpelijk maar ontzettend grappig. :o
Dat lijkt me heel leuk, om met een verhaaltje bij je bed te hangen. Mooi motto Marijcke! Dank voor je lach!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stella, Na je uitleg begreep ik het verhaal want bij de duif raakte ik de eerste keer het spoor volledig bijster :confused: De derde alinea is hilarisch. De dame in kwestie lijkt het niet op waarde te schatten ;)
Ik vond het een bijzondere opdracht en werd er wat melig van, de kwinkslag halverwege wekt verwarring. Dat was ook wel een beetje de bedoeling. De heer gooit er, onbedoeld en zich niet bewust van zijn geklungel, toch wel een beetje met de pet naar ...

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: :lol: :lol: Love it! Er gebeurt in erotisch opzicht niets bij me maar mijn lachspieren doen pijn.
Ik ben blij dat ik toch wat spieren bij je in werking heb gebracht!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Stella, Ik zit hier nu al een tijdje na te denken maar kom er niet uit. Het leest als een soort gedicht maar ik ben de weg helemaal kwijt. :S De franse zin in google translate en ik snap het grapje van de duif die een boek leest ;) maar verder dan dat ben ik het kwijt. In de comments lees ik dat dit een beetje het idee was, dan heb je dat uitstekend gedaan :)
Het leest als een soort gedicht? Wauw. Dank je wel. Ik vind het natuurlijk wel fijn wanneer ik de lezer mee kan nemen in mijn gedachtengang, maar dat is niet altijd helemaal te verwezenlijken.