Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#175: erotica

Ik sta voor de spiegel om mijn stropdas te knopen, wanneer zij achter mij haar kastdeur dichtklapt en in beeld verschijnt. Kant als een ragfijne tekening op haar lichaam, haar passen naar het bed kordaat, maar zonder haast. Onze blikken kruisen in de spiegel. Een tel, een glimlach, een belofte. Dan richt ze zich op zichzelf. Ze trekt kousen aan, haar vingers langzaamaan omhoogwerkend, tot ver op het dijbeen, waar ze rondom langs de rand strijkt. Ze strekt haar been, spant haar kuit en punt kort haar voet, voor ze het ritueel met het andere been herhaalt. De jurk glijdt soepel om haar armen en tegen haar lijf. Ze trekt haar schouders iets naar achteren en kijkt naar mijn spiegelbeeld om. De twinkeling in haar ogen verraadt dat ze me al die tijd doorhad. Ik draai naar haar toe en doe wat zij met een enkele knik weet te gebieden. Ik rits de jurk dicht, vanaf de holte onderaan haar rug, tot tussen haar schouderbladen. Mijn hand glijdt verder, haar huid onder mijn vingertoppen, de stof van haar jurk langs de kootjes. Even maar. Ik adem haar diep in. Later vanavond doe ik die rits weer open.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Graag gelezen. Suggestie ivm je laatste zin:
Later vanavond mag ik die rits weer opendoen.
Misschien zou je daarin wat kunnen veranderen? Er een slotzin van maken waarin meer verlangen uit spreekt? Laat de HP worstelen met het uitgesteld verlangen. Laat hem vechten met de rits bijvoorbeeld. Hij heeft toch zin om die direct weer open te gaan doen?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
dank voor je suggestie N.D.D., Het probleem is dat ik denk dat het uitstellen juist part of the fun is voor deze meneer. Niet alleen twijfel ik tussen de concrete wachttijd noemen vs het landerige 'later vanavond' zoals gezgd in #27, ik heb hem stiekem ook al drie keer heen en weer veranderd tussen 'mag ik' met een jongens-achtig genoegen als voor het uitpakken van een felbegeert verjaarscadeau en 'zal ik' met een stoere-mannen-beslistheid. De vraag is of hij 'winnaar' van het spel wil zijn, of ervan geniet haar de regels te laten maken ... en ik denk toch het laatste als ik naar de details in het verhaal kijk.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt voor de feleicitaties! maar hoe komen jullie aan deze info, ofwel: waarom zie ik dan weer nergens wie er nog meer winnaars zijn?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
huh? kennelijk te snel weggeklikt toen ik zag dat weer poëzie moest zijn :o
Ho, ho, ho ... een slaapliedje, hè. ;) Maar eerlijk gezegd was dat ook mijn eerste reactie op de opdracht, :o

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd, schrijvenmaar! Mooi gedaan! - Boven aan de nieuwe opdracht staat: Vorige week kon je met de wekelijkse schrijfopdracht publicatie winnen in ons literair magazine Alice, dat op 2 februari verschijnt. De winnaars zijn: Angus met Colt Python, Riny met Erotica, Karinska met Verborgen verlangen en Schrijvenmaar met Erotica. Gefeliciteerd

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd! :{} Ik denk dat mijn plaatje een positief aandeel heeft gehad. :D Fantastisch! :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In navolging op mijn mea culpa. Alsnog een reactie. Bij het stukje van Ostinato gaf ik aan dat wat mij betreft erotiek over beleving en spanning gaat. Hier is nog beter neergezet dat die beide kunnen worden gevangen in (beheerst) verlangen. Top!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@May: vast, misschien plaatsen ze hem wel erbij :D @Darkvalley: dank je! @Angus: Hoewel ik je liever gezien had toen ik worstelde met mijn laatste zin (die na zes versies nu toch eigenlijk misschien niet naar mijn zin is), vind ik het lief dat je nog eens terugkwam en mooie woorden achterliet. Dankjewel.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die laatste zin, die heeft de winst niet in de weg gestaan :) Maar ik kan me de worsteling voorstellen. Ik zou hebben gekozen voor: Ik verlang nu al naar later vanavond, en die rits. Of iets in die trant. Dan weet de lezer genoeg. (Precies 200 woorden ook) Gewoon mailen naar Frank, als je nog een aanpassing wil maken. Doet ie wel.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig dat erotische verhaal zo lang uitgesponnen. Van mij hoefde de rits niet eens open te gaan. Het stuk ervoor was al spannend genoeg en hield een belofte in.