Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

wekelijkse schrijfopdracht #175

Hoe meer zielen Flamboyante afbeeldingen sieren de gecapitonneerde wanden en de rode satijnen lakens steken fel af tegen de met tijgerprint verfraaide vloeren. Met elke tik van haar hoge hakken stijgt de spanning. Hij probeert onder de blinddoek door te gluren. Hij kan nèt niets zien, maar hij heeft een beeld in zijn hoofd van lange slanke benen in netkousen. Hij geniet van het gevoel van zijn toenemende erectie. Dan stopt het tikken, zijn hartslag versnelt. Hij voelt hoe zijn gezwollen lid tegen de rand van zijn boxershort duwt en een rilling loopt over zijn rug als hij haar adem in zijn nek voelt. Plots wordt hij ruw aan zijn haren getrokken. "Jij houdt toch zo van spanning?" klinkt haar fluisterstem in zijn oor. Hij knikt, zijn adem stokt in zijn keel. "Zullen we jou dan eens wat spanning geven?" Hij slikt als hij de deur open hoort gaan en het geluid van hakken hoort. Nog meer hakken. Het klinkt alsof ze met z’n drieën zijn. Dit was niet afgesproken. Hevig verzet hij zich maar de boeien zitten te strak. Als hij probeert op te staan voelt hij hoe hij hardhandig achterover op het bed wordt geduwd.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Schrijverig, een nog niet gelezen variant die voor mij eerder als sm overkomt dan erotisch. Ik heb praktische vragen. Hoe verfraai je vloeren met tijgerprint? Als hij door de blinddoek niet kan zien, hoe weet hij van wanden, lakens en vloeren? Als de boeien te strak zitten, hoe kan hij op bed worden geduwd? 'Hij kan nèt niets zien' bevreemdt me. Je ziet toch wel of niet? Een suggestie is om te zeggen: ' ... en het geluid van nog meer hakken hoort' om een paar hakken weg te halen.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Schrijverig, Mili geeft goede tips en opmerkingen. Erotische spanning voel ik wel, of het SM gaat worden dat weet ik als lezer niet en dat maakt het spannend. Ik mag het zelf invullen en daar hou ik wel van. De eerste zin hoe mooi de woorden ook) vind ik te lang. Graag gelezen

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili: Dank je voor je feedback. Dit is toch een alwetende verteller, die de omgeving beschrijft? Dan heeft het toch niets met de blinddoek van de hoofdpersoon te maken? Verder is sm een vorm van erotiek volgens mij. Ik dacht aan vloerkleden met tijgerprint. Juist met boeien die strak zitten ben je overgeleverd en kun je op een bed worden geduwd volgens mij. En hij kan misschien een klein streepje licht zien, maar niet genoeg, zoals dat bij een blinddoek vaak het geval is. Je suggestie begrijp ik niet helemaal, kun je dat even opnieuw formuleren? Dank je.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Schrijverig Door die eerste zin denk ik in het Nationaal Dictee terechtgekomen te zijn. Ik zou hem helemaal weglaten; je verhaal heeft die flamboyante afbeeldingen, gecapitonneerde wanden, rode satijnen lakens en met tijgerprint verfraaide vloeren helemaal niet nodig. En 'Met elke tik ...' is best een goede openingszin.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ik heb altijd gedacht dat elke man droomt van een trio. :eek: Ik lees het vaker en ik ben geen man maar als het lid tegen de broek aandrukt dan is deze toch opgezwollen? Eens met @gs Misschien wordt het nog spannender als je vanuit de HP schrijft? Intiemer misschien wel. Een spannende bijdrage! :thumbsup: