Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 – Jij ... en ik ...

Jij ... en ik ... We hebben nog niet gekust, hoewel onze blikken elkaars mond niet kunnen loslaten. Jouw vingertoppen strelen traag mijn lichaam, aanstekelijk en toch tergend. Je neemt me in je armen en draagt me de trap op naar de slaapkamer. Daar leg je mij voorzichtig neer op bed en kleed je me uit. Het voelt alsof je dat meer met je ogen doet dan met je handen. Nog bedek je mij niet met je lichaam. Je gaat op een stoel naast het bed zitten en kijkt. Die intense blik als je de liefde gaat bedrijven. Bij de gedachte aan wat gaat komen, richten mijn tepels zich op van verlangen. Je kust mijn mond zonder mij met je handen aan te raken. Onze tongen spreken voor zich. Vervolgens speelt je ene hand met mijn tepel en onderzoekt je andere hand hoezeer ik naar je verlang. Je kus zegt alles, mijn hand bemerkt hoe je lid verlangt naar bevrediging. Je zuigt zachtjes op mijn lippen en net als ik het bijna niet meer houd, spreiden jouw benen de mijne en ben ik de jouwe. Je dringt onomstotelijk tot mij door. In mijn lichaam en in mijn geest. Liefs, Levja, jan. 2018

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina levja, Staat er prima op. :) keurig geschreven. kleine opmerking: 'Plotseling neem je mij in je armen' - dat plotseling past niet zo bij het trage voorgaande. Je kunt gewoon de handeling beschrijven: 'Je neemt me in je armen.' (Daarmee wordt ook een tijdsverloop aangegeven, feitelijk is alle verloop van tijd plotseling.)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina levja, Staat er prima op. :) keurig geschreven. kleine opmerking: 'Plotseling neem je mij in je armen' - dat plotseling past niet zo bij het trage voorgaande. Je kunt gewoon de handeling beschrijven: 'Je neemt me in je armen.' (Daarmee wordt ook een tijdsverloop aangegeven, feitelijk is alle verloop van tijd plotseling.)
In mijn ogen geeft juist plotseling de verandering in de actie weer.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi Levina. Wel eens met Jan P wat betreft plotseling. Erg mooi vind ik ‘nog bedek je me niet met je lichaam’. Grag gelezen.
Dus dan ga ik plotseling over plotseling nadenken. Ik kom erop terug. Dank voor je feedback.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina levja, Staat er prima op. :) keurig geschreven. kleine opmerking: 'Plotseling neem je mij in je armen' - dat plotseling past niet zo bij het trage voorgaande. Je kunt gewoon de handeling beschrijven: 'Je neemt me in je armen.' (Daarmee wordt ook een tijdsverloop aangegeven, feitelijk is alle verloop van tijd plotseling.)
Ik ga over plotseling nadenken en ik vind je suggestie een heel goede. Ik kom erop terug. Ik heb je feedback ter harte genomen en aangepast. Dus bedankt. Overigens nog wat aanpassingen gemaakt.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je ook hier komt meesvhrijven, Levina. Ik vind het een geslaagd verhaal met mooie beelden. Alleen bij het 'lichtzinnig van kleding' ontdoen, krijg ik geen beeld. Is 'lichtzinnig' wel het goede woord hier?

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je ook hier komt meesvhrijven, Levina. Ik vind het een geslaagd verhaal met mooie beelden. Alleen bij het 'lichtzinnig van kleding' ontdoen, krijg ik geen beeld. Is 'lichtzinnig' wel het goede woord hier?
Dank je Marceline. Het is nog even wennen hier, maar met plezier geschreven. En dank je voor je feedback. Ik heb lichtzinnig geschrapt. Meerdere aanpassingen gemaakt.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Levina, Leuk je hier te ontmoeten met een mooie erotische vertelling. Graag gelezen. Klein zeurtje: de 'opgezwollen' lippen zijn me te veel. Verbreekt het tedere en innige. Kun je 'opgezwollen' niet gewoon weglaten of in een ander bijvoeglijk naamwoord veranderen? De laatste zin is een pareltje. :nod:

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina mooi geschreven. Je werkt je verhaal heel subtiel uit naar de climax van de laatste zin, die Marijcke met recht een pareltje noemt. :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Levina, Leuk je hier te ontmoeten met een mooie erotische vertelling. Graag gelezen. Klein zeurtje: de 'opgezwollen' lippen zijn me te veel. Verbreekt het tedere en innige. Kun je 'opgezwollen' niet gewoon weglaten of in een ander bijvoeglijk naamwoord veranderen? De laatste zin is een pareltje. :nod:
Dank je Marijcke. Ik ga over opgezwollen nadenken. Ook jouw feedback ter harte genomen. Ik wil inderdaad het tedere benadrukken. Dank je wel.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina mooi geschreven. Je werkt je verhaal heel subtiel uit naar de climax van de laatste zin, die Marijcke met recht een pareltje noemt. :thumbsup:
Wat een mooie reactie Thea Josephine. Dank je wel.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
prima van sfeer, maar ... ik denk niet dat de traagheid langzaam genoemd kan worden. Tergend, dat wel, zeker wel, graag zelfs, maar dan zonder 'langzaam' j kan iemand niet echt met je ogen van enige kleding ontdoen; het kan zo voelen, maar het kan niet zoals het er nu staat verder ben ik in de war dat ze nog niet gezoend hebben (dan denk ik: nooit), ze wel direct naar de slaapkamer vertrekken, maar vooruit, dat kan, maar dat ze dan zijn intense blik als hij de liefde gaat bedrijven lijkt te kennen ... onomstotelijk doordringen m.i. een buitengewoon vreemde formulering in deze context. Heb je stiekem aan stoten willen refereren? ik ben misschien een kniesoor, maar jouw verhaal verdient net dat beetje extra aandacht om het echt goed te maken :nod:

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
prima van sfeer, maar ... ik denk niet dat de traagheid langzaam genoemd kan worden. Tergend, dat wel, zeker wel, graag zelfs, maar dan zonder 'langzaam' j kan iemand niet echt met je ogen van enige kleding ontdoen; het kan zo voelen, maar het kan niet zoals het er nu staat verder ben ik in de war dat ze nog niet gezoend hebben (dan denk ik: nooit), ze wel direct naar de slaapkamer vertrekken, maar vooruit, dat kan, maar dat ze dan zijn intense blik als hij de liefde gaat bedrijven lijkt te kennen ... onomstotelijk doordringen m.i. een buitengewoon vreemde formulering in deze context. Heb je stiekem aan stoten willen refereren? ik ben misschien een kniesoor, maar jouw verhaal verdient net dat beetje extra aandacht om het echt goed te maken :nod:
Je feedback neem ik mee en ik kom er graag op terug. Dank je wel. Ik ben hier blij mee. En ... ik had eerst tergend los staan. Ineens vond ik het mal en langzaam bijgevoegd. Dat gaat direct weg. Ook steeds weggehaald; dat woord kan verwarrend werken. De jij en ik kennen elkaar wel degelijk. Ook het ontkleden aangepast. De slotzin is zo van mij. Als niemand die mooi vindt, dan zou ik deze nog niet wijzigen. Voor mij betekent het dat de hij niet alleen het lichaam vervult, maar ook de geest. Misschien een rare metafoor, maar wel mijn metafoor. Nogmaals bedankt voor je leerzame feedback.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw! :thumbsup: Op Facebook vluchtig gelezen en hier met aandacht omdat ik graag de juiste feedback wil geven. ...- onderzoekt je andere hand hoezeer ik naar je verlang.- Een zeer beeldende zin terwijl er niets wordt beschreven. :thumbsup: :thumbsup: - Jouw vingertoppen strelen mijn lichaam met een traagheid die enerzijds aanstekelijk is, maar aan de andere kant tergend. - Deze vind ik erg uitleggerig. Denkt de vrouw dit ter plekke uitgebreid? Misschien eerder: Traag strelen jouw vingertoppen mijn lichaam. Aanstekelijk maar tergend. Beginnen met twee x dezelfde zinsopbouw vind ik nooit zo mooi: de tweede je -zin omdraaien? Waarom niet - kleedt me uit- ipv het afstandelijke - ontdoet mij van kleding-? Ik 'zeur' om dezelfde reden als Schrijvenmaar: zonde als het niet perfect is. :nod: Is er ook een SOL in Noorwegen?

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je May Laysen: Ik neem je feedback mee en al je tips. Hoewel ik geen enkele pretentie heb om perfect te zijn, laat staan perfect te schrijven. Velen gaan mij voor ... Of er een SOL in Noorwegen is? Is het belangrijk voor je? Dan vraag ik het. Ik doe voor het eerst mee aan SOL, dus ... Schrijven is so solistisch ... @May: Ik heb aanpassingen gemaakt. Ik hikte ook aan tegen het velen met je beginnen. Ik denk dat het nu soepel loopt. En gelijk inspiratie opgedaan voor een vervolg.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Levina ik ben ook nieuwsgierig naar Noorwegen. Je schrijft ergens hierboven dat jeverhaal goed in Noorwegen is ontvangen ;)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina ik ben ook nieuwsgierig naar Noorwegen. Je schrijft ergens hierboven dat jeverhaal goed in Noorwegen is ontvangen ;)
Ja, heerlijk toch? Geloof ik erin? Ben je echt daarin geïnteresseerd? LOL