#175 Erolift
# 175
Hij haalt zijn duim uit haar mond, duwt hem er traag weer in en kijkt haar diep in de ogen. Ze kreunt, pakt zijn pols en trekt zijn hand naar beneden.
Tergend langzaam schuift hij haar hemdje omhoog, zijn duimen strelen langs haar tepels.
Haar armen boven haar hoofd vasthoudend, likt hij haar borsten, blaast lucht over de natte huid tot ze kippenvel heeft. Een siddering trekt door haar lijf.
Ze laat haar armen zakken, knoopt met trillende vingers zijn blouse open en ritst zijn broek los. Ze streelt zijn liezen met haar vingertoppen, pakt zijn billen stevig vast en trekt zijn heupen tegen haar onderlichaam. Over zijn schouder glanzen haar ogen in de spiegel van de lift.
Hij schuift haar rok omhoog, zijn vingers strelen de stof van haar kanten broekje van boven naar onder en terug. Opnieuw pakt ze zijn pols vast. Buiten adem. De lift stopt op de bovenste verdieping.
Hij leunt over haar heen en drukt op de knop. Ze zoeven naar beneden, trekken hun kleren recht.
Hem in de spiegel aankijkend stift ze haar lippen, vraagt dan plagend: 'En, liftboy, bevalt de nieuwe baan je?'
Stella M. schreef: Hoi
schrijvenmaar schreef: ik
Willemina, ik heb alleen je
Meta Boonstra
Willemina, ... wat een
Dag Willemina, Hoewel de
De llift is een prachtige
Riny schreef: Willemina, ...
Coach Marijcke Cauwe
maddbrug schreef: De llift is
ik zou trouwens wel 'trekt
schrijvenmaar schreef: ik zou