Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#175 Torso/Sculptuur ( Herschrijf)

Sculptuur ( herschreven versie) ‘Wie is dat?’ ‘Gewoon een vriend van ons. Hij is kunstenaar.’ Ik zucht. ‘Dit is echt geen koppelpoging hoor.’ Ze liegt. Toch ben ik nu blij met haar obsessie mij aan de man te krijgen. Vanaf het moment dat zijn hand in de mijne gleed, zijn stem, geur en warmte mij raakten, wist ik het. Aan tafel vertelt hij gepassioneerd over zijn werk. Zijn handen boetseren een denkbeeldig sculptuur. Ik verlang ernaar de klei te zijn. Mijn ademhaling versnelt bij de gedachte dat hij eerst mijn borsten modelleert en dan een taille strijkt. Hij vormt mijn venusheuvel en laat zijn vingers... Een spontane kreun verhul ik nog net op tijd met een kuch. Terwijl mijn zus afruimt, buigt hij zich over de tafel. ‘Mijn atelier is om de hoek, wil je het zien?’ Even later geef ik me over aan de handen van de meester. Torso ‘Wie is dat?’ ‘Gewoon een vriend van ons. Hij is kunstenaar.’ Na mijn zucht, reageert ze quasi verontwaardigd: ‘Dit is echt geen koppelpoging hoor. Hoe gaat het trouwens met die afschuwelijke zaak?’ Ik vertel haar van weer een romp waar de borsten vanaf zijn gesneden. Aan tafel vertelt Peter gepassioneerd over zijn werk. Ik kijk naar zijn handen en denk aan hoe ze mij vakkundig naar een hoogtepunt kneden. Een spontane kreun verhul ik nog net op tijd met een kuch. Terwijl mijn zus en haar man afruimen komt hij naast me zitten en streelt mijn been. ‘Mijn atelier is om de hoek, ga je mee?’ Ik loop voor hem uit de ruimte in. Voor een opgeruimde tafel blijf ik staan. Hij staat achter me en slaat een arm om mijn middel. Ik voel zijn warme adem in mijn nek. Ik wil me omdraaien, hem zien maar hij duwt me voorover, ruw. Als ik zijn hand naar mijn borsten wil begeleiden, trekt hij die terug, geagiteerd en trekt mijn hoofd aan mijn haren naar achter. Verderop zie ik een torso met één borst staan. Ik geef me over aan zijn wil.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Nancy, Van erotiek gesproken, ik vind die niet. Wel lust en sadisme, wie daar van houdt komt hier aan zijn trekken. Hè Nancy, jij kunt beter, veel beter. :o

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, een echte thriller! In die zin vind ik het een geslaagd verhaal. De erotiek zie ik echter niet zo, desalnietemin las ik je weer met plezier.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Marijcke, dankjewel voor je reactie. Je schrijft, je kunt beter. Ik moet je teleurstellen. Erotisch is echt niet mijn ding. Thriller, psychopaten en dus ook sadisme of heksen of gekkigheid ;) dat is mijn ding. Ik probeerde het wel, ondanks dat ik er zeker van was dat het niet best zou zijn. Zoals Nel aangeeft het heeft me in ieder geval een basis opgeleverd voor een heeeeel lang verhaal in een ander genre :unibrow: @ Marceline, dankjewel. Fijn dat je het toch met plezier las. Bij het schrappen van 500 naar 200 sneuvelde alles wat voor erotisch door had kunnen gaan :D sorry. Geleerd wat ik niet kan, is ook wat waard toch? ;)

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn genoeg mensen die hier heel opgewonden van raken hoor... Erotica hoeft overigens niet altijd over seks te gaan. Het is een echt Nancy en ik heb hem met plezier gelezen. Voor een erotische thriller heb je in ieder geval een goede basis :).

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wat fijn Annette dat je er toch iets erotisch in herkende. Dankjewel voor je positieve reactie en ‘een Nancy’ hoor ik natuurlijk graag :D

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit doet me denken aan mijn verhaal 'Bloedgeil' dat ik eens heb geschreven tijdens een van mijn schrijfcursussen; de opdracht was het genre erotiek met horror te combineren. Herkenbare combi voor mij dus. ;-)

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Nancy, Thriller ten top. Zou het leuk vinden als zij en hij elkaar al kende en als koppeltje te werk gaan. (evil mind)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan tafel vertelt Peter gepassioneerd over zijn werk. Ik kijk naar zijn handen en denk aan hoe ze mij vakkundig naar een hoogtepunt kneden. Een spontane kreun verhul ik nog net op tijd met een kuch.
Hier moet je 'show' van maken. Laat de lezer voelen waarom je HP wilt dat hij haar borsten kneed. Dan heb je het erotische verhaal ;) Succes! :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy, vanmorgen heb ik de onverkorte versie gelezen en het inkorten is inderdaad ten koste gegaan van de erotische lading. Wel goed dat je het probeerde, vind ik, en die thriller zie ik wel zitten :-) Ik heb ook nog nooit een erotisch verhaal geschreven, maar om met Marceline te spreken "ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan" We zullen zien...

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@May, dat is een goed idee. Of me dat binnen de 200 lukt betwijfel ik maar voor mijn eigen versie ga ik dat zeker doen. Top :D . Dankjewel @Schrijvenmaar, dankjewel :) @Karinska, wat ben ik blij dat je mijn langere versie las en gezien hebt dat er echt wel wat erotiek te bespeuren was :D. Precies we proberen het toch gewoon. Hartstikke leuk dat friemelen buiten de comfort-zone. Ben benieuwd naar je bijdrage. @ Maddbrug, woest daar doe ik het voor :unibrow: dankjewel voor je reactie.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Met de voorgaande reacties eens. Het heeft een hoog thrillergehalte. :nod: Mevrouw agent komt een beetje uit de lucht vallen, naar mijn idee. Geen hint in het verhaal. Tweehonderd woorden is ook wel errug weinig. :o

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Willemina, ik ben uit de bocht gevlogen, dat is een feit. Wat betreft de hint, eerder in het verhaal in de eerste alinea waar mijn HP vertelt over de zaak waar ze mee bezig is. De borstloze rompen. ;)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Peter is de borstensnijdende moordenaar? Inderdaad meer een thriller en voor mij niet erotisch. Misschien te veel verhaal voor 200 woorden? Graag gelezen.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik las 'm al eerder. Een echte Nancy. Waar ik erg om moet lachen is de langzame ombuiging naar de misdaad. Prikkelend hoor :lol: Blijf schrijven dát is jouw ding.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, ik ben uit de bocht gevlogen, dat is een feit. Wat betreft de hint, eerder in het verhaal in de eerste alinea waar mijn HP vertelt over de zaak waar ze mee bezig is. De borstloze rompen. ;)
Mijn fout. Dom, dom, dom, dom (ik mis hier echt de emoticon die zich een pets tegen het ronde bolletje geeft). :o

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy het is inderdaad een thriller. Van 500 naar 200 woorden is eigenlijk niet te doen. Toch heb je er een knap verhaal van gemaakt. De erotiek komt sadistisch over. Je eerder versie heb ik niet gelezen. Als ik jou was zou ik dit verhaal zeker uitbouwen. Het is nu al doodeng :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Willy, no problemo. Er zijn ook zoveel inzendingen dan is alles goed opslurpen ook best een ding. @Thea Josephina, het jammere is wel dat in de uitgebreide versie de tegenstelling tussen erotisch/lust en sadisme duidelijk was. Ofwel de gedragsverandering van Peter. Dit lukte me in 200w niet. Ik bewaar deze inderdaad en maak er een lang verhaal van. Dankjewel voor je fijne reactie.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
‘Ik hou niet van tieten mevrouw agent. U heeft de zaak opgelost.’
Zou ik schrappen. En dan misschien ook nog vervangen door iets als: Ik geef me over aan zijn wil. Dan blijft dubbele spanning hangen.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beter, dit einde! Of misschien zelfs het begin van...iets? Las een aantal reacties terug de suggestie dat beiden een criminal mind blijken te hebben, dus wellicht begint dat hier?