Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 175 - Erotica

Wekelijkse schrijfopdracht #175 – Erotica Groen groen geel bibber blauw van paars - paars rood kittel tot warm roze rozig rood roder dan rood regenboog vlammende kleuren doven uit tot roze en blauw

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, jij ook gefeliciteerd. Leuk om samen in Alice te komen! :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Willemina, janp., Connie, Nancy, Schrijvenmaar en Marceline. Dank voor jullie felicitaties. Het gedicht was een volkomen verrassing. Ik had al een paar inzendingen gelezen en dacht: dat kan ik nooit. Groentje, dacht ik., en schreef dat met pen op papier. Groen groen geel (het wordt me groen en geel voor de ogen, zei een tekenleraar wel eens op school) Groen met geel wordt blauw en zo filosofeerde ik verder ... Toen het klaar was, dorst ik het niet te versturen. Totdat ik mij vermande met de gedachte: verdorie dit is wat er voor mij uitkwam. Tikken en klikken op Bewaren. Als het dan nog eens zo uitpakt?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd, Riny.
Totdat ik mij vermande met de gedachte: verdorie dit is wat er voor mij uitkwam. Tikken en klikken op Bewaren.
En daar gaat het om :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfgraag 72, ... dank je wel voor fijne reactie. Positieve reacties kunnen je verrassen - negatieve reacties kunnen broodnodig zijn. Succes met schrijven.