Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfopdracht # 173 - kerstdag

In de beginne scheidde God de wateren. Hij schiep de hemel en de aarde. De aarde nu was ledig tot schepsels haar bevolkten zonder respect voor ieder aspect van leven. In 2117 smeedde God de wateren weer aaneen waardoor hemel en aarde verdween Het is nu stil en vredig op kerstdag.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Water aaneensmeden vind ik een bijzonder beeld Marijcke. :thumbsup: Zonder hemel en aarde lijkt vrede me inderdaad een stuk haalbaarder. ;)

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste coach Marijke Cauwe, Wat een originele manier om deze opdracht in te vullen, door aan te sluiten bij Genesis. Wel naar dat de mensen moeten verdwijnen voor het vredig wordt, iets om over na te denken. Bedankt voor dit gedicht en schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marijcke, 'de wateren weer aaneen smeden' is ontegenzeggelijk poëtisch. Over honderd jaar zijn we allemaal verdwenen in het grote niets. Geruststellende gedachte. Als God dan maar weer niet ...

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een omgekeerde schepping. Erg als het pas op die manier vredig kan zijn op aarde. Hopelijk kijkt de Schepper het met ons mensjes nog een tijdje aan. Graag gelezen

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Siv, dank je wel voor je bezoekje en laten we inderdaad hopen dat het goddelijke nog een beetje geduld met ons wil hebben. :o Ik wens je een vredevolle kersttijd toe. :o

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Siv, dank je wel voor je bezoekje en laten we inderdaad hopen dat het goddelijke nog een beetje geduld met ons wil hebben. :o Ik wens je een vredevolle kersttijd toe. :o