11 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

# 166 - Een dag met een strik

27 oktober 2017 - 18:06
Wekelijkse schrijfopdracht # 166 - Een dag met een strik Heerlijk, een nieuwe dag dient zich aan. Nog niet zo lang geleden dacht Monique daar heel anders over; ze voelt haar gezicht even betrekken. Onder de douche glijdt gelukkig de spanning van haar af. Antidepressiva en pijnstillers zijn nu echt verleden tijd. Straks naar de stad: lekker struinen door die grote boekhandel, boeken door haar handen laten gaan, erin neuzen en blij zijn met haar heldere hoofd. Een kennis raadde haar aan op zoek te gaan naar: “Stijloefeningen” van Raymond Queneau. Dan naar Rituals voor een heerlijke doucheschuim. Naar “Plato” de bestelde cd van Barry Sadler ophalen. Lunchen bij “Bonne Femme’. Uiteindelijk een mooi schrift kopen om dat tot een nieuw dagboek te laten promoveren en schrijven of je leven ervan afhangt. Oké, dit is mijn schrijfopdracht over de geboorte van een nieuwe dag met vijf zintuigen en 150 woorden.

8 jaar 1 maand

Rol

• Gewone gebruiker
31 oktober 2017 - 10:01
@Riny, zeker jij, die altijd zo zorgvuldig schrijft: er is geen enkele reden voor excuus. Mijn reactie komt eerder op het feit dat veel mensen een generaliserende mening uiten over gebruik van pillen, terwijl eigenlijk niet eens duidelijk is waarvoor de pillen nodig waren. Zie mijn eigen bijdrage deze week. Nee Riny, na de ervaring van Monique rest alleen nog blij zijn voor haar, dat zij eindelijk onbelemmerd kan leven. Fijne dag, Connie

8 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
31 oktober 2017 - 11:18
Hoi Riny, Heerlijk hoe zo'n gewone dag ongewoon weldadig kan zijn voor lichaam en geest. Om vervolgens, eventueel onder het genot van geestrijk vocht, genietend na een douche vol Rituals, je nieuwe dagboek "in te wijden". Graag gelezen.

11 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
31 oktober 2017 - 12:03
Haha i-Kat, zonder jouw hulp was ik je katje niet gewaar geworden. Heb je die avatar ook zelf ontworpen? Goed gelukt; je hoeft ook niet alles direct te snappen. ;)

11 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
31 oktober 2017 - 12:11
Karinska, ... ja, heerlijk zo'n dag; om te koesteren. Fijn dat je het graag gelezen hebt. :nod: