Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Winnaar(s) schrijfopdracht #165 !

De winnaar van de originaliteitsprijs is bekend! Sommigen van jullie kunnen geen stroopwafels meer zien, maar blijkbaar deed dat niet af aan jullie creativiteit! Wij hebben ons vermaakt met alle hersenspinselen en uitzinnige invallen en waren blij verrast door weer een groot aantal inzendingen. Enorm bedankt daarvoor. Het was gezellig om voor even jullie gastschrijfcoaches te zijn. Ga vooral zo door allemaal! Neem af en toe een stroopwafel tijdens het schrijven, dan komt het zeker goed! De originaliteitsprijs gaat naar het verhaal Stroopwafelgilde van Connie (ccscharz), die zich winnaar mag noemen van deze schrijfopdracht en van het enige echte stroopwafelboek! Stroopwafelgilde is superorigineel! Niet alleen het verhaal, maar ook de personages en de link naar SOL. Er zijn zelfs andere #165 stroopwafelverhalen in verwerkt. Echt een heel goed voorbeeld van origineel uitgewerkte schrijfopdracht! De top 3: 1. Stroopwafelgilde (Ccscharz) 2. Reëendcarnatie (Richard Otten) 3. Ik kwam, ik zag en at het koekieeee (Dark Valley) Een eervolle vermelding is weggelegd voor: - Het stroopwafelvrouwtje (Sarina) - Engelen en stroopwafels (Schrijfcoach Blavatski) - Stroopwafelblues (Willemina) - Wonderlijke stroopwafelwereld (Riny)

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Lineke Eerdmans... een boodschap op mijn nuchtere maag, gelukkig licht verteerbaar. Dank voor deze toekenning, bij een verhaal dat zomaar ineens opborrelde. Dit is echt een stimulans om mijn twijfels aan de kant te zetten en door te gaan op mijn ingeslagen 'schrijversweg', tenzij na het lezen van het boek mij de mond gesnoerd wordt door de plakkerige stroop. Fijne dag iedereen, Groet Connie

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
... tenzij ik na het lezen van het boek mij de kond gesnoerd wordt door de plakkerige stroop ...
:D :D :D Gefeliciteerd Connie! En alle andere winnaars en eervol vermeldden ook. Zoete groet.

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha, super Connie! Het boek zal jou vast inspireren om af en toe de pen neer te leggen en een heerlijk stroopwafelrecept te bereiden. Geniet ervan! En blijf schrijven!

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@allen, nog helemaal beduusd, vergat ik alle andere winnaars te feliciteren. Alsnog en mijn excuses voor deze omissie. Fijne dag en neem een stroopwafel bij de koffie :nod: Groet Connie

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Superleuk dat mijn koekje na de maaltijd alsnog in de smaak viel. Connie van harte met de eerste plek en Richard met de tweede. Sarina, Blavatski, Willemina en Riny gefeliciteerd met de eervolle vermelding. Maar zoiezo hulde aan eenieder die meedeed. Ik heb een boel mooie en erg indrukwekkende verhalen langs zien komen. Op naar 166 :)

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ccsharz, Richard Otten en Dark Valley. Gefeliciteerd met het winnen Sarina, Schrijfcoach Blavatski, Willemina en Riny. Jullie ook gefeliciteerd. Daar eten we een stroopwafel bij op :D

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Alle winnaars gefeliciteerd! En leuk dat de coaches eervolle vermeldingen geven, ook van harte voor jullie! Ps late reactie, zag het nu net pas.