Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#165 Erotiek en stroopwafels, ofwel wat gebeurde er nu écht die dinsdagmiddag

De voordeur slaat dicht, mijn man vertrekt om boodschappen te doen, stroopwafels halen voor Johan en Lydia die vanavond op de koffie komen. Mijn gedachten gaan weer naar de presentatie bij een klant afgelopen dinsdag, naar de man die rondging met een bakje stroopwafels. Mijn fantasie gaat los. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hem rondgaan met het bakje stroopwafels. Bij mij aangekomen legt hij zijn hand op mijn schouders. Zijn blik vangt de mijne, snel sla ik mijn ogen neer. Ik gris een stroopwafel weg in de hoop dat hij snel doorloopt en niet hoort dat mijn hart roffelt als een op hol geslagen paard. De inhoud van de presentatie ontgaat mij volledig. Als eerste verlaat ik de zaal, naar de lift. Op het moment dat ik het wachten beu ben en mij afvraag of twaalf verdiepingen op naaldhakken te doen is, voel ik hem naast mij. ‘Ping’. De lift zoeft open en voor ik er erg in heb, sta ik samen met hem in de krappe ruimte. Ik speur mijn hersens af naar een gespreksonderwerp als de lift even schokt en dan stopt. Weer roffelt mijn hart, maar nu van schrik. Ik kijk op en zie hoe hij zijn jasje uittrekt en voor de camera hangt. Ik doe mijn mond open maar er komt geen geluid uit. Hij zet zijn handen naast mij en met zijn lichaam prikt hij mij vast tegen de liftwand. Voordat ik mijn mond kan sluiten, vindt zijn mond de mijne. Onze tongen plakken tegen elkaar. De zoete smaak van stroopwafels bedwelmt mij en ik trek zijn hemd uit zijn broek. Knoopjes vliegen rond, mijn rok stroopt om mijn middel en mijn panty om mijn enkels. Eindelijk is zijn broek los. Hij draait mij om en trekt mij met mijn heupen tegen zich aan. Ik zoek steun tegen de liftwand en voel … De voordeur gaat open en mijn man stapt binnen. ‘Snap jij dat nou? Geen stroopwafels meer te krijgen. Ik heb maar een appeltaartje meegenomen, dat lust Johan ook graag.‘ --- Bij #162 verwachtten sommigen erotiek bij ‘mijn’ stroopwafels, daarom dit vervolg. ;)

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
oh ja maar wat is er nu echt gebeurd??? (nu voel ik ineens een dringende behoefte om een echt heel plakkerig verhaal te schrijven, waarin de stroopwafels echt een rol in de erotiek spelen. (en ik wil helemaal niets erotisch schrijven (ik ben vanavond echt erg ernstig in de war.)))

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Marceline, Tactvol gestopt op het juiste moment. De laatste zin kon ik dan niet helemaal plaatsen in relatie met het eerste. Het komt een beetje uit de lucht vallen. Ik snap de poging tot humor wel, maar een kleine referentie die het eerste en het tweede aan elkaar knopen. Ik heb geen idee wie Hans is en waarom haar man Stroopwafels moest halen etc. Als je hem zou omdraaien dat er al een schaaltje stroopwafels klaar staat als haar man binnen komt... ;) Toch leuk leesvoer.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
oh ja maar wat is er nu echt gebeurd??? (nu voel ik ineens een dringende behoefte om een echt heel plakkerig verhaal te schrijven, waarin de stroopwafels echt een rol in de erotiek spelen. (en ik wil helemaal niets erotisch schrijven (ik ben vanavond echt erg ernstig in de war.)))
Wat er nu echt gebeurd is? Ik heb altijd geleerd dat je ook wat over moet laten aan de fantasie van de lezer. Ik vraag mij af waar die dringende behoefte opeens vandaan kwam om een echt heel plakkerige verhaal te schrijven met een echte rol van stroopwafels in de erotiek. Ik kijk er naar uit!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Marceline, Tactvol gestopt op het juiste moment. De laatste zin kon ik dan niet helemaal plaatsen in relatie met het eerste. Het komt een beetje uit de lucht vallen. Ik snap de poging tot humor wel, maar een kleine referentie die het eerste en het tweede aan elkaar knopen. Ik heb geen idee wie Hans is en waarom haar man Stroopwafels moest halen etc. Als je hem zou omdraaien dat er al een schaaltje stroopwafels klaar staat als haar man binnen komt... ;) Toch leuk leesvoer.
Dank voor je reactie Darkvalley, Je hebt helemaal gelijk over een referentie om het begin en het einde te verbinden. Zonder het voorgaande #162is dit niet te begrijpen en dit stukje moet ook zelfstandig leesbaar zijn. Daarom aam het begin toegevoegd: '... stroopwafels halen voor Hans en Lydia die vanavond op de koffie komen.' Ik hoop dat het hierdoor beter zelfstandig leesbaar is. Fijn dat je het desondanks toch leuk leesvoer vond.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Marceline jij stout stroopwafeltje ;) je hebt het weer gedaan en dat met de smaak van stroopwafel. Ik vind het compleet te volgen. De eerste alinea is naar mijn smaak en voor jouw doen iets teveel ‘tell’. Wat als je de namen van het aanstaande bezoek weglaat en gewoon ‘bezoek’ noemt en daarna alleen dat je met je hoofd terug naar die middag? Snap je wat ik bedoel? Verder helemaal :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verdraaid marceline, ik heb hetzelfde als schrijvenmaar. Je fantasie slaat op hol door de stroopwafelman, maar wat is er ECHT gebeurd?! ;) In #3 schrijf je het over te laten aan de fantasie vd lezer. Een pedante kleffe kerel, met een stinkende adem zal het bvb niet erotisch maken lol Graag gelezen!

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O maar dit is ruim voldoende show hoor, don't tell, mijn fantasie slurpt dit op een regenachtige herfstdag op als een woestijn. Wat een heerlijke oase

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline jij stout stroopwafeltje ;) je hebt het weer gedaan en dat met de smaak van stroopwafel. Ik vind het compleet te volgen. De eerste alinea is naar mijn smaak en voor jouw doen iets teveel ‘tell’. Wat als je de namen van het aanstaande bezoek weglaat en gewoon ‘bezoek’ noemt en daarna alleen dat je met je hoofd terug naar die middag? Snap je wat ik bedoel? Verder helemaal :thumbsup:
Nancy. Een stout verhaaltje kon ik niet laten na een aantal van de reacties van de vorige keer. ;) In de eerste alinea koos ik bewust voor 'tell' om snel de brig naar de vorige keer te gaan. Maar je hebt gelijk dat het wat strakker kan door de namen weg te laten, ook aan het eind. Dank voor je duimpje! :D

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Verdraaid marceline, ik heb hetzelfde als schrijvenmaar. Je fantasie slaat op hol door de stroopwafelman, maar wat is er ECHT gebeurd?! ;) In #3 schrijf je het over te laten aan de fantasie vd lezer. Een pedante kleffe kerel, met een stinkende adem zal het bvb niet erotisch maken lol Graag gelezen!
Fijn dat je het graag las, marlie! En ik heb ook wel eens horen zeggen: 'de fantasie overtreft de werkelijkheid'. ;)

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
O maar dit is ruim voldoende show hoor, don't tell, mijn fantasie slurpt dit op een regenachtige herfstdag op als een woestijn. Wat een heerlijke oase
Dankjewel, Cora, voor je heerlijk reactie op deze natte herfstdag!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Echtgenoten met appeltaart, die bederven altijd de pret. Spannend en subtiel gestroopwafeld!
Ja, echtgenoten en appeltaart! Wil je erover praten? ;) Dankjewel voor je mooie compliment!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daarom hebben wij op het werk waarschijnlijk liften met een glaswand waardoor vanaf 'de straat' zichtbaar is wie en wat omhoog of omlaag gaat. Toch jammer, want ze blijven geregeld hangen. Een intieme archiefruimte met bijbehorende mogelijkheden behoort - dankzij de digitalisering - ook al tot het verleden. Wel hebben we kantoorruimtes overgenomen die aan de buitenkant voorzien zijn van een op te lichten rood lampje als een 'niet storen signaal'. Maar dat past dermate slecht bij onze organisatiecultuur dat een gesloten deur met een ingeschakeld lampje onmiddellijk leidt tot een korte klop op de deur waarna binnentreden volgt met de vraag of er iets aan de hand is. Kortom, beperkte mogelijkheden. Mij rest slechts de fantasie. Mijn oprechte dank voor de geslaagde poging om in die behoefte te voorzien.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, leuk verhaal, zeker met de verbinding naar jouw vorige stroopwafel-story. Die heb ik er nu even bij gelezen, want ik was even wat afwezig de laatste tijd. Toegegeven, het wordt saai om dat iedere keer op te merken, maar ik kom er niet onderuit; het is echt weer een echt Marceline-verhaal, met dat vleugje erotiek (nou ja, vleugje... dikke vleug, om maar niet te zeggen walm ;) ). Dat doe je echt weer fantastisch, Marceline! Enne... bij #2 en #4 komt ene Hans om de hoek kijken; ook een leuke naam, daar niet van, maar het is toch Johan, die zo gek is van stroopwafels? ;) Ik heb weer van je vertelling genoten, Marceline! :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Idd Marceline, een verhaal met stroopwafelsmaak, die jij alleen kan schrijven! Duidelijke sfeer zet je neer en toch niet banaal. Ik vind dat je dat heel knap doet! Mooi tweeluik en nu weet ik tenminste ook wat er die dinsdag gebeurd is... Was het toevallig de derde dinsdag van september? Graag gelezen!

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline, om met Paul Young te zingen: Love is in the air everywhere I look around Hij heeft gelijk; zelfs in de lift verliefde stroopwafels.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline, je eerste stroopwafeluitwerking zat nog in mijn geheugen dus ik kon het perfect volgen. De liftfantasieën zijn goed gewaagd. Ik stel me de volgende vragen. Zoek je naar een 'gespreksonderwerp' als je twaalf etages hitsig daalt of eerder naar een leuke/gevatte/onderhoudende opmerking? Zo veel tijd is er niet. Hij 'prikt' mij met zijn lichaam ... Waarmee dan? De punt van zijn paraplu of moet ik gewaagder denken? Dan, arme man. Rok stroopt/panty stroopt, is het niet stroopt zich?

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Daarom hebben wij op het werk waarschijnlijk liften met een glaswand waardoor vanaf 'de straat' zichtbaar is wie en wat omhoog of omlaag gaat. Toch jammer, want ze blijven geregeld hangen. Een intieme archiefruimte met bijbehorende mogelijkheden behoort - dankzij de digitalisering - ook al tot het verleden. Wel hebben we kantoorruimtes overgenomen die aan de buitenkant voorzien zijn van een op te lichten rood lampje als een 'niet storen signaal'. Maar dat past dermate slecht bij onze organisatiecultuur dat een gesloten deur met een ingeschakeld lampje onmiddellijk leidt tot een korte klop op de deur waarna binnentreden volgt met de vraag of er iets aan de hand is. Kortom, beperkte mogelijkheden. Mij rest slechts de fantasie. Mijn oprechte dank voor de geslaagde poging om in die behoefte te voorzien.
Graag gedaan Angus! En dat kantoor van jou, leest als een regime uit 'big brother'. ;) Sterkte daar!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, leuk verhaal, zeker met de verbinding naar jouw vorige stroopwafel-story. Die heb ik er nu even bij gelezen, want ik was even wat afwezig de laatste tijd. Toegegeven, het wordt saai om dat iedere keer op te merken, maar ik kom er niet onderuit; het is echt weer een echt Marceline-verhaal, met dat vleugje erotiek (nou ja, vleugje... dikke vleug, om maar niet te zeggen walm ;) ). Dat doe je echt weer fantastisch, Marceline! Enne... bij #2 en #4 komt ene Hans om de hoek kijken; ook een leuke naam, daar niet van, maar het is toch Johan, die zo gek is van stroopwafels? ;) Ik heb weer van je vertelling genoten, Marceline! :thumbsup:
Dankjewel, Ton, fijn dat ik je kon laten genieten van een vleugje erotiek tussen alle stroopwafels. En, sst, vergeet Hans!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Idd Marceline, een verhaal met stroopwafelsmaak, die jij alleen kan schrijven! Duidelijke sfeer zet je neer en toch niet banaal. Ik vind dat je dat heel knap doet! Mooi tweeluik en nu weet ik tenminste ook wat er die dinsdag gebeurd is... Was het toevallig de derde dinsdag van september? Graag gelezen!
Dank, Marie. Ik ben blij met je complimenten! En de 3e dinsdag van september? Die associatie mis ik. Sorry!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline, om met Paul Young te zingen: Love is in the air everywhere I look around Hij heeft gelijk; zelfs in de lift verliefde stroopwafels.
Dank voor je leuke reactie, Riny!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline, je eerste stroopwafeluitwerking zat nog in mijn geheugen dus ik kon het perfect volgen. De liftfantasieën zijn goed gewaagd. Ik stel me de volgende vragen. Zoek je naar een 'gespreksonderwerp' als je twaalf etages hitsig daalt of eerder naar een leuke/gevatte/onderhoudende opmerking? Zo veel tijd is er niet. Hij 'prikt' mij met zijn lichaam ... Waarmee dan? De punt van zijn paraplu of moet ik gewaagder denken? Dan, arme man. Rok stroopt/panty stroopt, is het niet stroopt zich?
Dankjewel, Mili. Goede vragen stel je mij weer: - Gespreksonderwerp. Het is een groot woord waar volgens mij veel kan vallen. In dit geval 'iets om over te praten.' en natuurlijk ook een 'leuke/gevatte/onderhoudend opmerking'. - Prikt. Met zijn lijf, als lezer mag je het zo specifiek maken als je wil. Maar: arme man? Dat zie ik niet. - stroopt of stroopt zich. Het is vast stroopt zich. Ik pas het aan. Dank dat je kwam lezen en reageerde. :D

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, ik heb weinig toe te voegen aan de vooral positieve commentaren hier. Je timing, het moment waarop je de lezer terug haalt naar de werkelijkheid is perfect, met veel plezier gelezen. Ik zou het tweede 'bakje stroopwafels' vervangen door een schaaltje, nu trekt de combinatie 'bakje stroopwafels' twee keer vlak achter elkaar mij uit het verhaal. 'Hij zet zijn handen naast mij'? Tegen de liftwand, neem ik aan, anders wordt het wel heel acrobatisch :-)

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Idd Marceline, een verhaal met stroopwafelsmaak, die jij alleen kan schrijven! Duidelijke sfeer zet je neer en toch niet banaal. Ik vind dat je dat heel knap doet! Mooi tweeluik en nu weet ik tenminste ook wat er die dinsdag gebeurd is... Was het toevallig de derde dinsdag van september? Graag gelezen!
Dank, Marie. Ik ben blij met je complimenten! En de 3e dinsdag van september? Die associatie mis ik. Sorry!
Grapje, je koos zo leuk een dinsdag uit!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het verhaal gelezen die hiervoor afging. Dus alsnog inspiratie gevonden. Na deze week zijn stroopwafels nooit meer het zelfde voor me. Graag gelezen.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, ik heb weinig toe te voegen aan de vooral positieve commentaren hier. Je timing, het moment waarop je de lezer terug haalt naar de werkelijkheid is perfect, met veel plezier gelezen. Ik zou het tweede 'bakje stroopwafels' vervangen door een schaaltje, nu trekt de combinatie 'bakje stroopwafels' twee keer vlak achter elkaar mij uit het verhaal. 'Hij zet zijn handen naast mij'? Tegen de liftwand, neem ik aan, anders wordt het wel heel acrobatisch :-)
Dag Bart, Dank voor ook jouw positieve reactie, ik ben er blij mee. Goede suggestie om een keer bakje door schaaltje te vervangen. En ja, tegen de liftwand ;)

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het verhaal gelezen die hiervoor afging. Dus alsnog inspiratie gevonden. Na deze week zijn stroopwafels nooit meer het zelfde voor me. Graag gelezen.
Wat leuk dat je het graag las en dat mijn eerdere verhaal jou kon inspireren, Siv. :nod:

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline, zelfs met een eenvoudig stroopwafelverhaal weet je bij lezers vragen op te roepen die uiteenlopen van: welke dinsdagmiddag tot een gewaagde gedachte bij Mili. En het enige wat je daarbij nodig hebt is je eigen talent en een miniruimte waar de act plaatsvindt. Knap geschreven, het bruist... Groet Connie

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marceline, Ik heb genoten van je stroopwafelig liftavontuur met een prikkende man. Het was zijn snor zeker? Nog meer heb ik genoten van alle commentaren en jouw commentaar daar weer op. Spannender dan "De woeste hoogte" van de zusters Brontë". :o