Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#165 stroopwafels

Wekelijkse schrijfopdracht #165 – Stroopwafels Door gastschrijfcoach Lineke Eerdmans en Ulrike Schmidt Schrijf in maximaal 350 woorden een fictief verhaal waarin stroopwafels een rol spelen.De verhalen worden beoordeeld op originaliteit. De winnaar ontvangt een stroopwafelboek!
Het enige verschil met opdracht 162 is het woord fictief. Voor originaliteit krijgt deze opdracht een onvoldoende.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wekelijkse schrijfopdracht #165 – Stroopwafels Door gastschrijfcoach Lineke Eerdmans en Ulrike Schmidt Schrijf in maximaal 350 woorden een fictief verhaal waarin stroopwafels een rol spelen.De verhalen worden beoordeeld op originaliteit. De winnaar ontvangt een stroopwafelboek!
Het enige verschil met opdracht 162 is het woord fictief. Voor originaliteit krijgt deze opdracht een onvoldoende.
Yep. Ik wilde ook reageren, maar zag net als jij het onderscheidende 'fictief'. In overleg met mijn alter ego heb ik besloten toch een bijdrage te plaatsen. De scheidslijn tussen autobiografisch en fictief, daar kunnen wij smakelijk om lachten.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Angus, ja jij hebt een alter ego met een magazijn harde argumenten, dan is de keus snel gemaakt. :) @schrijvenmaar, correct, juist en precies. ;)

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@schrijvenmaar :D Je verwoordt mijn gedachten. Origineel dan nog. Ik heb wel een idee, maar of het origineel is ... da's toch wel een ietsie pietsie relatief.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het heeft toch iets van het opwarmen van een oude stroopwafel die over de datum is. Een beetje taai, niet echt lekker om in te happen.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht eerst ook: die ga ik niet weer opwarmen, die stroopwafels, maar met een geheel andere invalshoek rolde er ook iets geheel anders uit, vers en verrassend

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Angus, ja jij hebt een alter ego met een magazijn harde argumenten, dan is de keus snel gemaakt. :)
Dat klopt. De kogel door de kerk jagen, kun je in gerede moede ons handelsmerk noemen 8)

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Jan, ik heb een stroopwafel van je gemaakt. Ik hoop dat je het niet heel erg vindt. @ Angus: Van jou trouwens ook.