Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 165 - Nog meer stroopwafels?

@Zara, deze opdracht is al in # 162 langsgekomen. Te veel suiker is niet goed voor ons. ;)

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
neen, dat was autobiografisch, al schreven wij massaal fictief en nu de opdracht fictief is, schrijf je autobiografisch ...

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alhoewel ik teleurgesteld ben in de opdracht, heb ik Angus nog wel een duim gegeven voor zijn verhaal, maar dat is bij hem nooit zo moeilijk te doen. Elke week is het weer spannend wat de opdracht is en kijk ik er naar uit. Maar met deze houd ik de bakplaten in de kast.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Zara, deze opdracht is al in # 162 langsgekomen. Te veel suiker is niet goed voor ons. ;)
Beste Mili, De schrijfdocenten hebben 2 verschillende opdrachten geleverd, maar wel met hetzelfde thema. De eerste opdracht ging over het schrijven van een autobiografisch verhaal, een anekdote of herinnering met stroopwafels in de hoofdrol en de tweede (deze keer dus) ging om het schrijven van een fictief verhaal. De verhalen van beide opdrachten worden op verschillende manieren beoordeeld. De eerste op stijl en de tweede op originaliteit. Mochten jullie inderdaad deze opdracht willen overslaan, dan kan dat natuurlijk. Morgen plaats ik een opdracht voor Leven etc., daar kun je dan aan meedoen. Groet, Zara

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan me voorstellen dat als je de vorige opdracht hebt gedaan, deze misschien minder leuk vind. Voor mij als 'nieuweling' die dus niet mee heeft gedaan aan het autobiografische verhaal, was dit wel een echte uitdaging!

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mili, Voor het geval je deze week niet mee wilt schrijven heb ik jou in mijn verhaaltje een plekje gegeven, samen met Zara.