163 Monster

Met mijn slipje in mijn hand loop ik terug naar kantoor. Langzaam buk ik voorover om mijn handtas onder het bureau te pakken. Terwijl ik mijn hem aankijk, laat ik het in mijn tas glijden. Hij slikt. ‘We moeten nog wat offertes maken’. Ik ga op mijn bureaustoel zitten en schuif zijn kant op. ‘Ja, dat klopt. Zal ik naast je komen zitten?’ Zo nonchalant mogelijk schuif ik een stukje rok omhoog. Het donkere randje van mijn kousen dringt zich op aan zijn gezichtsveld. ‘Euh… Ja’. Terwijl zijn hand onder mijn rokje verdwijnt pak ik mijn telefoon en begint te typen. Beste Antoine, Voor niets gaat de zon op. Morgen ben ik beschikbaar om te spreken over de nodige veranderingen binnen onze werksituatie. Slaap zacht. Groet, Josephine

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Johanna 2.0 Ik lees net je tekst. Ik zie dat je sinds kort hier op SOl schrijft. Misschien is het een idee om eens bij de anderen te kijken, hoe die de schrijfopdracht uitwerken. Je vindt de bijdragen onder: Forum: wekelijkse schrijfopdracht. Je mag echt je eigen vrijheid tot schriven nemen, maar hier ontgaat mij toch de opdracht. Kan aan mij liggen hoor. Veel succes en schrijfplezier!
8 oktober 2017 - 18:35

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo mw.Marie, Dank voor jouw reactie. Het was de bedoeling de opdracht te vervullen. Daar ontbreekt het aan zo lijkt het. Ik denk er nog even over. Naar mijn idee is het monsterlijk duidelijk :). Dank je voor jouw reactie.Tot ziens.
8 oktober 2017 - 18:53

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Kerstvrouw, Ik dacht duidelijk te zijn. Mag ik nog even onbeantwoord laten wie het monster is? Maar wel heel erg bedankt voor de reactie!
Natuurlijk mag je dat! Blijf toch wel nieuwsgierig hoor!
8 oktober 2017 - 19:48

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Johanna 2.0 Aparte werksituatie. Ik geloof dat ik wel weet wie het monster is. Als ik een opmerking mag maken moet in de zin. "Terwijl ik mijn hem aankijk, laat ik het in mijn tas glijden." het woord 'mijn' niet weg?
8 oktober 2017 - 21:11

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Johanna, Welkom! Het is voor het eerst dat ik je hier lees. Ik moet zeggen dat je en bijzondere invulling hebt gekozen voor deze opdracht. Maar ik vind de gelijktijdigheid van zijn hand onder het rokje van je HP en het typen op haar telefoon niet geloofwaardig. Misschien nog een keer naar kijken?
9 oktober 2017 - 19:13