Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#163 klein beest

In een zucht ben ik binnen, zachtjes glij ik diep. Je weet niet dat ik er ben, lui en warm draai ik rond. Een kleine kuch is het begin, in het donker kan ik alleen grijnzen. Mijn geluid hoor je nog wel, straks schreeuw je het uit. Voor nu de stilte voor de storm, langzaam sla ik mijn klauwen uit. Je voelt nog helemaal niets, maar straks, o straks, het pure genot. Rustig lig je te slapen, mijn vingers komen uit je neus. Je mond gaat open, ik vloei langzaam over je kin. Langzaam draai ik om je hoofd, zachtjes streel ik je haar. Speels bijt ik je oorlel, liefkozend want het is over en klaar. Genieten van de stilte, terwijl ik je langzaam omarm. Ik kruip achter je ogen, straks druk ik ze eruit.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha i-kat, dank je wel. Die laatste twijfelde ik over, leuk te lezen dat het goed over kwam. :) Hai Marceline, ik had geen idee of dit zou werken, leuk te lezen dat het alsnog spannend was. He Marie, :) dank!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De titel, klein beest, en dan die tekst, alsof er een bedwants zich vergroot en dan toeslaat. Gatver. Monsterlijk. En nog glibberig ook.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Riny, Maddburg en Blavatski. Dank jullie wel voor de complimenten. :) Leuk te lezen dat het goed aankwam.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Darkvalley Creepy, is het een dodelijke virus of een ontmoeting met een succubus? Een monster die mensen in hun slaap belaagt. Gelukkig lees ik dit in de namiddag en niet vlak voor het naar bed gaan. Graag gelezen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
ik vond het een akelig en onduidbaar monster gelachen toen ik het als verkoudheid las - maar dan is die laatste zin toch weer eigenaardig

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Schrijvenmaar, Met die laatste zin bedoelde ik de hoofdpijn die zo in je voorhoofd kan komen, net achter je ogen, bij een fikse verkoudheid. Leuk te zien dat je het stukje herlezen hebt en dan vanuit het gezichtspunt van het bekende beest. :)