Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 161 Façade 2017

# 161 Panoramisch perspectief De stad stampt en bruist Verweven leven Binnen de beperking roept de vrijheid Gesprekken met een steen Alles is bezield Kleine schetsjes van grote meesters Het leven als kunstwerk De kwajongen is nooit ver weg De verbeelding van de wetenschap Vruchtbaarheid Weelde en stilte Slapend meisje Ga kijken op de website Alle tekeningen van Rembrand online Droogzwemmen Lachen tot het bittere einde

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, in de tweede en laatste alinea vind ik de meeste samenhang. Dat vind ik op zichzelf staande schrijnende verhaaltjes. :nod: Heb je toch mooi geknutseld.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat je alles uit één -kunst- krant hebt, helpt goed bij het volgen van je lijn. Ik vind alle alinea's kleine juweeltjes.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Willemina, ik dacht ergens te lezen dat het niet je ding is maar je hebt er iets prachtigs van gemaakt. Ben het met xxroes eens, allemaal juweeltjes :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, superknap gedaan. Mee eens met de hier bovenstaande drie reacties: een juweel!

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Willemina, Wat knap dat je strofes hebt van dezelfde lengte en zinnen met dezelfde lengte! Het is daardoor een mooi geheel geworden. Heb je koppen verknipt of zo gevonden? Verknippen mag ook hoor, ben gewoon nieuwsgierig;-) De eerste drie strofes vind ik heel goed, de vijfde ook. Omdat die zo sterk zijn, zou ikzelf nadenken over de vraag of ik de vierde en de zesde wil houden. Ik vind ze wat minder sprekend, en ik ben zelf altijd voor het houden van mijn sterkste stukken en de rest weglaten om het geheel dan sterker te maken. Kijk maar, Groet, Greetje

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, ... wat een mooi stuk heb je daarvan gemaakt. Prachtig qua samenstelling en uitvoering. :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
* Allen - Het is niet uit onverschilligheid dat ik niet heb gereageerd maar vanwege privéomstandigheden. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen, de interesse en de complimenten. * poëzie coach Greetje - Een extra bedankje vanwege de goede tip. Ik ga daar zeker iets mee doen. Best lastig trouwens om te reageren op een tekst die je (jullie) niet zelf geschreven hebt (hebben). Wel een bijzondere ervaring dit kopdichten en het verraste mij dat wij daar toch allemaal een gedicht in een (redelijk) herkenbare eigen stijl van kunnen maken.