Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#154 - Sprekende ogen

kom zegt de schittering in de regenbogen van je ogen ik lees in de blos op je wangen je verlangen ga je mee naar bed om te worden gekust vol lust vol passie vol liefde ja, ik laat me graag verwarmen in je armen, in je hele zijn wat een vraag, ik ga graag mee naar bed

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Karinska, wat een leuke reactie, voorzichtig met dat zwijmelen ;) @Nelschrijft dank je - over de tweede ja twijfelde ik inderdaad, ik zal hem wegdoen @Blavitski heel graag geschreven, kan je voor je complimentjes ik krijg het schrijven terug in de vingers en hoop regelmatig wat moois te kunnen brengen

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig Izabel: de schittering van je ogen in de regenbogen. Die ga ik onthouden!

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nancy @Pindarots @Emy Schreiber @Riny Dank je :o @mw.Marie Ik ga die zelf ook proberen onthouden, kwam zo in me op :D ;) @Ton Badhemd Wie o wie neemt de uitnodiging aan ;) :nod:

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Izabel, vanwege een vakantie en een misverstand, krijg je nu pas antwoord. Je hebt veel binnenrijm gebruikt, dat is goed gedaan. Een spannend onderwerp, en toch daarover geschreven. Dat is sowieso een compliment waard. Als je nog wilt schaven, dan zou je na kunnen denken of je nog wat verder op je onderwerp in kunt gaan: naast het lezen van de ogen en de blos op de wangen, is er vast meer. Dat zeg ik ook omdat het lezen van de ogen wat voor de hand ligt en het daarom leuk zou zijn als je het iets verrassender zou kunnen maken. Schrijf ze! Greetje Kruidhof