Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 154 - ik ben je vrouw

Mijn woede behoede jou als ik je vind met een ander ik zal je kastijden, misschien zelfs castreren, je zo laten lijden tot je vergaat van de pijn. Als een meander zal stromen mijn kwaad en mijn haat. in jouw ellendige lendenen, in jouw ellendige zijn. ik zal je zo wild woest woedend berijden tot je snikkend snakt smeekt om berouw. IK ben je vrouw en alleen IK mag commanderen: naar bed met jou.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: Gooi de frustraties er maar uit en maak van je hart geen moordkuil. En een gewaarschuwd man/vrouw telt voor twee ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Karinska, Hoewel ik me voorhoud dat het maar een fantasievol gedicht is, vraag ik me toch af of er inderdaad zulke frustraties in mijn onderbewustzijn rondspoken. Je hebt een punt. Dank voor de feedback en de goede raad. :o

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Blavatski, in één woord geweldig! Voel ook goed de woorden van @Dos aan. 'Lenden' gelukkig veranderd in 'lendenen'; u bent van een grote veelzijdigheid. Ik heb er geen woorden voor hoe top ik uw gedicht vind. :thumbsup: :{} :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Top gedicht Blavatski! Ik kan het niet laten: Ik zal je kastijden, misschien zelfs castreren, Ik zal je leren, misschien zelfs castreren of Ik zal je kastijden, zodat jìj kan lijden Je laatste zin heeft me laten lachen, fijn gelezen!

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mannen, hoedt u voor de toorn van Blavatski! :D Tjeetje, Blavatski, wat klink jij gewelddadig en ongenaakbaar. Je bent een bijzonder mens! Maar je gedicht vind ik subliem, zo prachtig!

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pittig en zeer interessant om deze duistere kant van je te zien Blavatski. Hoop dat je goed door de volle maan heen komt. Het levert in ieder geval een top gedicht op.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Annette, En dan heb je nog niet alles gezien! Leuk dat het gedicht positieve reacties oplevert. Ik ben er blij mee. :o We gaan moedig voorwaarts. Groeien maar. Dank zij de reacties. Er moet nog meer schuchterheid afvallen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ton, Dank je wel voor je positieve reactie ondanks het duistere kantje van Blavatski dat stilaan bovenkomt. Of is het dankzij dit ongenaakbare gewelddadige kantje? Ik ben verguld met de woorden subliem en prachtig. :D

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjonge, dat kwam even onverwacht knallend binnen! Wat geweldig gedaan zeg, heel veel respect voor dit knappe werkje. Ik zag je woedend berijden en moest daarna ontzettend lachen. Super gedaan!! :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Blavatski, ... haha wat kan jij de beest uithangen. De vonken spatten er vanaf. Dat allemaal dankzij de maan. Prachtig.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Holy heaven wat heb jij hier een pittig kruitvat tot ontploffen gebracht! Ik lig hier op de zaterdagmorgen flauw van het lachen en smul enorm van de ellendige lendenen en het commando op het eind. Niks geen gevraag dat begint met Ga je....? Top!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, Blavatski, dit kunt u dus ook. Wat een zinderend gedicht met woede en passie. Prachtig! Ik sluit mij aan bij al het lovende dat hier boven gezegd is.

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blavatski, niets menselijks is u vreemd, en dat laat weer een kant zien van uw diversiteit. Ik heb genoten van deze felle uitbarsting, Mooi weekend, Connie

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste schrijfcoach, door een misverstand en een vakantie krijg je nu pas een reactie, uit Duitsland... Een heel andere invulling van de woorden "ga je mee"... Verrassend, origineel. Ik zie ook heel veel binnenrijm, en daarnaast nog alliteratie (wild, woest, woedend). Door de herhaling van de 'oeklank' in de tweede zin, heb je ook nog een klinkerrijm. Mocht je nog willen schaven aan je gedicht: je gebruikt in een zin twee keer het woord ellendig. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi, en ik denk dat je daar een beter woord voor kunt vinden. Schrijf ze, Greetje Kruidhof